Netflix inwestuje w gry. Niebawem na platformie pojawią się hitowe produkcje
O tym, że Netflix sukcesywnie rozszerza swoją bibliotekę gier, wiemy już od przynajmniej kilkunastu miesięcy. Niebawem w serwisie pojawi się jeszcze więcej ciekawych tytułów mobilnych, które bez wątpienia znajdą swoich zwolenników.
Netflix to platforma kojarząca się przede wszystkim z szerokim asortymentem seriali i filmów VOD. Jest to najpopularniejszy tego typu serwis na świecie i nic wskazuje na to, by w tej materii coś się zmieniło w najbliższej przyszłości. Jednak poza serialami, hegemon coraz silniej inwestuje także w gaming.
Dowodów mamy na to bardzo dużo, w tym te najświeższe. Dosłownie kilka dni temu na platformie zagościło hitowe Grand Theft Auto: The Trilogy w wersji Definitive Edition. Gry: GTA 3, Vice City oraz San Andreas dostępne są w mobilnych wersjach na urządzenia z iOS oraz Androidem dla wszystkim subskrybentów usługi Netflixa.
Na łamach serwisu informowaliśmy również o ciekawej grze, która niedawno zasiliła bibliotekę Netflixa i którą mogą odebrać wszyscy posiadacze usługi. Mowa o Death’s Door, hybrydzie zręcznościówki, przygodówki i RPG.
Ale to jeszcze nie koniec. Netflix poinformował na swoim blogu, że do końca tego roku w katalogu znajdzie się dostępnych aż 86 gier. Co ciekawe, serwis planuje dodać na swoją platformę 90 innych gier mobilnych, w tym sporo interesujących perełek i tytułów, które tworzone były przez znanych producentów.
Na liście znajdziemy m.in. Cozy Grove: Camp Spirit, FashionVerse, Game Dec Tycoon, Sonic Mania Plus, Money Heyst: Ultimate Choice. Oprócz tego otrzymacie dostęp do: Chicken Run: Eggstraction, hitowego Hadesa, Monument Valley 1 i 2, Paper Trail, Katana Zero, The Dragon Prince: Xadia czy Dumb Ways to Survive.