Nadciąga Harry Potter: Wizards Unite w stylu Pokémon GO

​Czy powtórzy się szaleństwo związane z Pokémon GO? Czy nawet najbardziej zatwardziali gracze zdecydują się wyjść z domu, by polować na magiczne potwory? Okaże się już wkrótce, ponieważ studio Niantic jeszcze w tym tygodniu wyda identyczne w założeniach Harry Potter: Wizards Unite.

Magiczna produkcja mobilna zadebiutuje dokładnie 21 czerwca, choć na razie wyłącznie w Stanach Zjednoczonych oraz w Wielkiej Brytanii. Pozostaje mieć nadzieję, że czarodzieje w Polsce nie będą musieli czekać zbyt długo, by także móc ruszyć na ulice miast w poszukiwaniu celów do złapania.

Informacje ujawniono podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, podczas której szef odpowiedzialnego za prace studia Niantic - John Hanke - zapowiedział także specjalne wydarzenie w Pokémon GO. Wszystko to latem, które - nie da się ukryć - jest idealnym okresem na takie atrakcje.

Reklama

Wzorem Pokémon GO, Wizards Unit opiera się na systemach rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), włączanych na urządzeniach napędzanych systemami operacyjnymi iOS oraz Android. Rozgrywka toczy się w świecie wirtualnym, ale połączona jest z prawdziwym otoczeniem gracza.

Tym razem nie łapiemy jednak małych stworków, lecz większe, magiczne bestie. Jest nawet szczątkowa fabuła, mówiąca o ryzyku ujawnienia czarodziejskiego świata - trzeba wyłapać potwory, zanim zobaczy je ktoś niepowołany. Przed przystąpieniem do rozgrywki tworzymy postać.

Możemy wybrać jedną ze szkół magii, a następnie także różdżkę oraz jednego z dwójki profesorów. Następnie ruszamy do akcji, obserwując prawdziwy świat na ekranie telefonu. Łapiemy potwory, w specjalnych karczmach odzyskujemy energię magiczną, a szklarnie służą do zbioru surowców.

Harry Potter: Wizards Unite powstaje jako współpraca Niantic oraz WB Games, w ramach nowej linii wydawniczej tej ostatniej firmy, nazwanej Portkey (Portkey oznacza Świstoklik, czyli przedmiot pozwalający czarodziejom przenosić się w inne miejsce, co pasuje idealnie do gier wideo).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy