​Miliony obejrzały film Super Mario Bros. za darmo... na Twitterze

Super Mario Bros. Film to tak hitowe tegoroczne dzieło, że aż użytkownicy Twittera otrzymali darmowy dostęp do obejrzenia tej produkcji od Illumination Entertainment i Nintendo. Oczywiście... nie do końca legalnie.

Jakiś czas temu na łamach naszego serwisu informowaliśmy o tym, że na Twitterze zaszły znaczące zmiany. Okazało się, że właściciele popularnej platformy społecznościowej wyłączyli ważną funkcję dla posiadaczy konsoli od Microsoftu. Mianowicie na Xboxach nie można już udostępniać zdjęć i fragmentów wideo bezpośrednio na swój profil Twitterowy.

Teraz wiele wskazuje na to, iż w serwisie należącym aktualnie do multimiliardera Elona Muska, zapanowała spora dawka samowolki, by nie określić tego stanu anarchią. Swego czasu Musk doprowadził do licznych redukcji etatów. Z pracą w Twitterze pożegnały się setki, jeśli nie tysiące osób w tym m.in. osoby piastujące stanowiska dyrektorskie, czy też chociażby moderacja.

Reklama

Czy decyzja ta zbiera właśnie swoje plony, a pokłosie jej obserwujemy w głośnym skandalu? Jeden z użytkowników Twittera udostępnił na swoim koncie niemal cały film Super Mario Bros Movie. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że rzeczony film gościł w serwisie przez bardzo długo, nim moderacja przedsięwzięła odpowiednie środki, by usunąć go stamtąd permanentnie.

W rezultacie tym nielegalnym sposobem nowe przygody Mario obejrzane zostały przez ponad 9 milionów użytkowników. Forbes oraz The Verge doniosły, że średnio nowych wyświetleń przybywało ok. 200 tys. co kilka minut. Możemy więc mówić o całkowicie bezprecedensowej sytuacji, które w tak dużych serwisach społecznościowych nie powinny mieć miejsca.

Dodajmy, że Super Mario Bros. Film to bestsellerowa produkcja, która podbiła niemal wszystkie kina na całym świecie. Dzieło zarobiło już ponad miliard dolarów, stając się także najbardziej dochodową ekranizacją gry wideo.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Super Mario Bros Film. | Twitter
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy