Microsoft ma nową stronę poświęconą zaletom zakupu Activision Blizzard
Podczas gdy Komisje Handlu na całym świecie dalej przyglądają się planowanemu przejęciu Activision Blizzard, Microsoft postanowił pokazać, ile dobrego może zrobić ten deal dla całego rynku.
Informacja o zakupie Activision Blizzard przez Microsoft wstrząsnęła w zasadzie całym światem. W oczach wielu graczy Blizzard spadł z bardzo wysokiego konia i daleko jest mu do czasów, kiedy cała branża wyczekiwała premier ich gier. Mimo to Microsoft zobaczył ogromny potencjał w Activision i szansę na kontynuację swojego podboju rynku gier.
Pierwszy raz o planach Microsoftu usłyszeliśmy w styczniu tego roku, transakcja wciąż nie została sfinalizowana. Jednym z powodów tej sytuacji jest fakt, że Komisje Handlu wciąż nie podjęły swoich decyzji. Niedługo po ogłoszeniu planowanego przejęcia pojawiły się głosy o potencjalnym monopolu, a niektórzy eksperci sugerowali nawet, że nie dojdzie do tego przejęcia.
Po raz kolejny głos w tej sprawie zabrał Microsoft i postanowił stworzyć oddzielną stronę dedykowaną korzyściom, jakie będzie czerpać cały rynek z przejęcia Activision Blizzard. Chodzi tutaj nie tylko o graczy, ale również twórców, deweloperów i całe gamingowe środowisko.
Strona jest na razie dosyć uboga i zawiera jeden wywiad w formie wideo i kilka artykułów. Jej głównym bohaterem jest z kolei powyższa grafika, która pokazuje trzy różne spojrzenia na przejęcie Activision Blizzard. Najciekawszym z całej grafiki jest stwierdzenie, że po sfinalizowaniu tej transakcji, Sony i Nintendo wciąż pozostaną największymi graczami rynku gamingowego.