Jest łatka 1.0.3 do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu
Newsy o patchach to rzecz raczej niespotykana, ale zważywszy na to, że pół Polski gra teraz w Wiedźmina 3, trudno byłoby nie zrobić wyjątku.
Właśnie wypuszczono łatkę poprawiającą stabilność i wydajność oraz odblokowującą nowe ustawienia grafiki. Warto sprawdzić. Oto zmiany w patchu 1.0.3 w wersji PC:
- poprawia stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI
- poprawia performance, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach
- naprawia błędy z popowaniem roślinności, które mogą występować po zmiany parametru gęstości roślinności
- poprawia performance funkcji Nvidia Hairworks
- wzmacnia anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra
- ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki)
- ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie
- poprawiony błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów
- poprawiona obsługa menu
- poprawiony błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
- poprawiony błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy
- usprawniono obsługę mapy świata
- poprawiona responsywność inputu podczas sterowania klawiaturą
- poprawione brakujące tłumaczenia w panelach UI
- poprawiony błąd podczas wyboru opcji dialogowych
- przywrócenie Rostana Muggsa
- pomniejsze poprawki do SFX
CD Projekt RED zapowiada też, że niedługo wypuszczona zostanie łatka konsolowa.