It Takes Two skończyło trzy lata. Twórcy pochwalili się imponującą sprzedażą

"Kiedy to minęło..." - chciałoby się rzec. It Takes Two, popularna kooperacyjna gra platformowa od szwedzkiego studia Hazelight Studios zadebiutowała dokładnie trzy lata temu. Deweloperzy zaprezentowali najświeższe wyniki sprzedażowe, a te prezentują się wręcz znakomicie.

Rynek gier kooperacyjnych jest całkiem bogaty i nasycony. Bez wątpienia jest w czym przebierać. A Way Out opowiada niezwykle poruszającą historię dwóch więźniów Leo i Vincenta. Unravel 2 wnosi z kolei w swojej warstwie fabularnej sporo tajemnic i wymaga od graczy sporej dawki zręczności. Overcooked jeszcze silniej akcentuje dynamiczne podejście do kooperacyjnego grania.

Wszystkie powyższe gry to już można rzec, uznane klasyki swojego gatunku. Istnieje jednak takie dzieło, które w branży otrzymało łatkę najlepszej gry kooperacyjnej, jaka istnieje. Jest nią It Takes Two, przygodowo-platformowe dzieło dedykowane stricte dwóm graczom, w którym podczas rozgrywki wcielamy się w Cody i May, małżeństwo przeżywające ogromny kryzys, zamierzające tak naprawdę wkrótce się rozejść.

Reklama

It Takes Two na sklepowych półkach pojawiło się 26 marca 2021 roku. Dzieło debiutowało z ramienia Hazelight Studios, czyli tych samych twórców, którzy opracowali wspomniane wcześniej A Way Out. Teraz dokładnie na trzylecie istnienia producenci pochwalili się imponującym wynikiem.

It Takes Two sprzedało się w liczbie ponad 16 milionów sztuk, co oznacza, że w kooperacyjny tytuł od Hazelight zagrało przeszło 30 milionów fanów. Gra sukcesywnie trafia do coraz szerszego grona, bowiem dane z lutego ubiegłego roku wskazywało na sprzedaż 10 milionów egzemplarzy.

Na koniec warto podkreślić, że wielokrotnie nagradzana gra, w tym również w kategorii Gry Roku na prestiżowym The Game Awards 2021 mocno przeceniona została na Steamie. Produkt zakupicie za 44,97 zł, co jest najniższą historycznie ceną za It Takes Two na platformie od Valve.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: It Takes Two
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy