Iron Man w Unreal Engine 5. EA Motive zdradza pierwsze szczegóły swojej gry
Biblioteka gier superbohaterskich poszerzy się w przyszłości o nową postać. Do akcji wkracza bowiem Electronic Arts ze swoim Iron Manem, który powstaje najwyraźniej na nowym silniku UE5.
Dobrym świadectwem możliwości Unreal Engine 5 była ostatnio premiera Lords of the Fallen. Wielki powrót polskiego soulslike’a zebrał trochę krytycznych komentarzy, ale mało kto narzekał na warstwę wizualną. Płynne przełączanie się pomiędzy dwiema rzeczywistościami przyciągało uwagę już w zwiastunach i okazało się doskonałym dodatkiem w pełnej wersji gry.
Lista produkcji wykorzystujących Unreal Engine 5 poszerza się z każdym kolejnym miesiącem i zaczyna wyglądać bardzo imponująca. Od dłuższego czasu wiemy już, że z nowego silnika korzystają twórcy Black Myth: Wukong, które zaledwie jednym zwiastunem zapewniło sobie uwagę tysięcy fanów gier akcji. Z UE5 korzysta również chociażby Tekken 8 czy remake Wiedźmina.
Jak możemy przeczytać w nowym wpisie na blogu Electronic Arts, na listę wkracza właśnie Iron Man. EA Motive potwierdziło, że Unreal Engine 5 będzie umożliwiać deweloperom wcielenie w życie ich doświadczenia oraz stworzenia wyjątkowego doświadczenia dla miłośników gier wideo.
Od premiery Iron Mana dzielą nas oczywiście jeszcze lata. W tym samym wpisie EA Motive zaznacza, że produkcja gry na dobre się jeszcze nie rozpoczęła i studio jest wciąż na etapie budowania odpowiednich fundamentów pod swój nowy projekt. Już teraz znajdują jednak wiele możliwości, aby rozwinąć historię głównego bohatera, a ich pomysły powoli stają się rzeczywistością.
Motyw superbohaterski w filmach czy serialach może nie cieszyć się ostatnio tak dużą popularnością, ale Marvel’s Spider-Man 2 pokazuje, że gracze są wciąż w stanie docenić dobrą grę akcji. Za EA Motive przemawia również bardzo pozytywne przyjęcie remake’u Dead Space. Jeżeli studio utrzyma tę formę i dostarczy nam historię Iron Mana na podobnym poziomie, Electronic Arts może dorobić się kolejnego, cennego IP.