Horrory w grach wideo - koszmar, który chcemy przeżyć

123RF/PICSEL

Observer: System Redux

Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe
Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe
Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe
Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe
Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe
Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe
Observer: System Redux
Observer: System Reduxmateriały prasowe

VR-owa wersja gry Blair Witch od Incuvo VR w niespełna 12 godzin zwróciła koszty produkcji

Policyjne śledztwo zmienia się w koszmar, w którym gracz musi zmierzyć się z własnymi lękami oraz z wiedźmą z Blair - tajemniczą istotą, która nawiedza las Black Hills.
Policyjne śledztwo zmienia się w koszmar, w którym gracz musi zmierzyć się z własnymi lękami oraz z wiedźmą z Blair - tajemniczą istotą, która nawiedza las Black Hills.materiały prasowe
Akcja gry toczy się w 1996 roku w pobliżu Burkittsville w stanie Maryland, gdzie bez śladu znika mały chłopiec. Gracz wciela się więc w rolę Ellisa, byłego policjanta, który dołącza do poszukiwań dziecka.
Akcja gry toczy się w 1996 roku w pobliżu Burkittsville w stanie Maryland, gdzie bez śladu znika mały chłopiec. Gracz wciela się więc w rolę Ellisa, byłego policjanta, który dołącza do poszukiwań dziecka.materiały prasowe
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z premiery Blair Witch VR, która miała premierę wczoraj. Nasza VR-owa odsłona jednego z najgłośniejszych tytułów od Bloober Team. Odzyskała zwrot wszystkich kosztów produkcyjnych i marketingowych w niespełna 12 godzin od rozpoczęcia sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja przeniesienia do VR pierwszoosobowego horroru psychologicznego o rozbudowanej fabule przypadła do szerokiemu gronu odbiorców. Niewątpliwie jest to atrakcyjny tytuł na spędzenie czasu podczas Halloween. Zachęcamy graczy do zapoznania się z produkcją i zatracenia się w mrocznej historii detektywistycznej" - informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z premiery Blair Witch VR, która miała premierę wczoraj. Nasza VR-owa odsłona jednego z najgłośniejszych tytułów od Bloober Team. Odzyskała zwrot wszystkich kosztów produkcyjnych i marketingowych w niespełna 12 godzin od rozpoczęcia sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja przeniesienia do VR pierwszoosobowego horroru psychologicznego o rozbudowanej fabule przypadła do szerokiemu gronu odbiorców. Niewątpliwie jest to atrakcyjny tytuł na spędzenie czasu podczas Halloween. Zachęcamy graczy do zapoznania się z produkcją i zatracenia się w mrocznej historii detektywistycznej" - informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA.materiały prasowe
Incuvo SA jeszcze w tym roku zamierza wejść na rynek NewConnect. Studio niedawno złożyło Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie.
Incuvo SA jeszcze w tym roku zamierza wejść na rynek NewConnect. Studio niedawno złożyło Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie.materiały prasowe
Blair Witch VR pojawiło się na rynku 29 października. Gra dedykowana jest na popularny sprzęt VR od marki Facebook - gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Projekt powstał na zlecenie Bloober Team SA, autora marki Blair Witch.
Blair Witch VR pojawiło się na rynku 29 października. Gra dedykowana jest na popularny sprzęt VR od marki Facebook - gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Projekt powstał na zlecenie Bloober Team SA, autora marki Blair Witch.materiały prasowe
"Współpraca z Bloober Team pozwoliła dotrzeć VR-owej wersji gry do skonkretyzowanej grupy graczy, a sama produkcja obroniła się koncepcją, która wymaga od graczy wielu przemyśleń i obrania odpowiedniej strategii. Gra bada także reakcje graczy na strach i stres" - dodaje Andrzej Wychowaniec.
"Współpraca z Bloober Team pozwoliła dotrzeć VR-owej wersji gry do skonkretyzowanej grupy graczy, a sama produkcja obroniła się koncepcją, która wymaga od graczy wielu przemyśleń i obrania odpowiedniej strategii. Gra bada także reakcje graczy na strach i stres" - dodaje Andrzej Wychowaniec.materiały prasowe
"W przyszłości w planach mamy także produkcję własnych tytułów VR-owych, bazujących na znanych IP. Jednocześnie cieszę się, że aktualnie jesteśmy zaangażowani w wiele ciekawych projektów dot. portingu popularnych tytułów, przenoszących je do świata Virtual Reality, zwłaszcza przy obserwowaniu pozytywnego odbioru przez graczy - mówi prezes Incuvo. - Jest to dla nas budujące, również w kontekście aktualnie tworzonej VR-owej wersji Green Hell. Ambitny projekt survivalowy zadebiutuje na platformach VR w drugim półroczu 2021" - dodaje Wychowaniec.
"W przyszłości w planach mamy także produkcję własnych tytułów VR-owych, bazujących na znanych IP. Jednocześnie cieszę się, że aktualnie jesteśmy zaangażowani w wiele ciekawych projektów dot. portingu popularnych tytułów, przenoszących je do świata Virtual Reality, zwłaszcza przy obserwowaniu pozytywnego odbioru przez graczy - mówi prezes Incuvo. - Jest to dla nas budujące, również w kontekście aktualnie tworzonej VR-owej wersji Green Hell. Ambitny projekt survivalowy zadebiutuje na platformach VR w drugim półroczu 2021" - dodaje Wychowaniec.materiały prasowe
Faux Paux: Gościem programu Martyna Kryska-Badowska (Platige Image)Polsat GamesPolsat Games
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?