Histera to nowa obiecująca strzelanka sieciowa. Co zaoferuje graczom?

Już niebawem swój debiut w fazie Early Access zaliczy Histera, czyli kolejna intrygująca sieciowa strzelanka. Produkcja, jak na gatunek FPS-ów, łączy w sobie kilka ciekawych i dosyć innowacyjnych mechanik.

Branża gamingowa bardzo mocno nasycona jest gatunkiem FPS-ów. Co rusz powstają kolejne tytuły wpasowujące się w konwencje strzelankowe. Wystarczy przytoczyć dwa ubiegłoroczne przykłady - BattleBit Remastered oraz THE FINALS. Obie gry z początku święciły triumfy (np. na Steamie), a z czasem dzieła te zaczęły tracić na znaczeniu i na popularności.

Histera zwojuje sektor strzelanek?

Już niedługo swoich szans na arenie FPS-ów poszuka Histera, czyli nowy tytuł powstający z ramienia StickyLock Games. Jest to wieloosobowa strzelanka łącząca w sobie multum światów. Walki toczyć będziemy w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, a co ciekawsze, epoki czasowe zmieniać będą się w czasie rzeczywistym.

Reklama

To jednak nie wszystko. Czas, w którym będziemy się aktualnie znajdować, zdeterminuje arsenał broni dostępnych w rozgrywce. Twórcy pokusili się o karabiny przeciwpancerne, noże do rzucania wykonane z... krzemienia czy klasyczne karabiny szturmowe. Do dyspozycji graczy oddana zostanie nawet... prehistoryczna strzelba z trucizną.

Jeśli zaś chodzi o gameplay, to Histera mocno inspirować będzie się klasycznymi arena shooterami. Pojedynki wyróżnią się ogromną dynamiką, zmiennością terenu, a wszystko to okraszone zostanie zręcznościową warstwą. Zwycięsko ze starć wyjdą ci, którym uda się w najlepszy sposób przechytrzyć swoich oponentów.

Jeśli mielibyśmy silić się na jakieś porównanie, to Histera może stanowić hybrydę klasycznego Call of Duty ze światem VALORANTA. Szczególnie ta druga produkcja pod względem koncepcji wizualno-graficznej stanowi sporo podobieństwa do Histery. Tak czy inaczej, nie da się ukryć, że twórcy Histery będą próbowali podążać swoimi ścieżkami w rozwoju gry.

Start już 16 maja. W Histerę zagra każdy

Histera zadebiutuje na Steamie 16 maja początkowo w fazie Early Access. Wczesny Dostęp wynika z faktu, iż twórcy chcą "nawiązać kontakt ze społecznością i zebrać cenne opinie, aby ulepszyć Histerę od wczesnych etapów rozwoju, aż do pełnej wersji i później. Chcemy współpracować z graczami, aby udoskonalić i udoskonalić Histerę, aby zapewnić najwyższą jakość rozgrywki FPS" - piszą na swoim blogu.

Wypróbować tę strzelankę będzie mógł każdy, bowiem zamelduje się ona na rynku w modelu free-to-play, więc będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich. Early Access ma potrwać od 6 do 12 miesięcy. Tyle czasu ma zająć producentom wsłuchanie się w opinie społeczności graczy i implementacja pożądanych zmian czy poprawa ewentualnych błędów.

Warto odnotować, że już od samego początku Histera zaoferuje dosyć zaawansowany system mikropłatności. Model stale będzie rozwijany przez twórców. Opierać się będzie on tylko i wyłącznie na opcjonalnych przedmiotach kosmetycznych, nie wpływających istotnie na sam gameplay czy tworzenie sobie przewagi nad rywalami.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: FPS | Steam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy