Halo Infinite - gracz stworzył replikę broni z gry. Mierzy 193 centymetry
Fan Halo Infinite spędził kilka miesięcy, aby odtworzyć w rzeczywistości całkiem funkcjonalną, trójwymiarową replikę legendarnego młota grawitacyjnego z gry. Wydrukowany w technologii 3D młot, który jest repliką broni używanej przez Przymierze, waży 10,8 kilogramów i mierzy 193 centymetry wysokości. Niesamowity pokaz możliwości oferowanych przez drukarki 3D.
W skrócie
- Fan Halo Infinite stworzył pełnowymiarową replikę młota grawitacyjnego za pomocą druku 3D.
- Replika waży 10,8 kilogramów i ma 193 centymetry wysokości.
- Projekt zajął kilka miesięcy, w tym dwa miesiące modelowania w Blenderze i jeden miesiąc druku.
W poście na subreddicie Halo użytkownik o pseudonimie Admiral_Forever podzielił się swoim dziełem. Zdradził, że projektowanie młota zajęło mu dwa miesiące, głównie przy użyciu oprogramowania Blender, a sam proces drukowania trwał kolejny miesiąc. Wykonana replika jest prawdziwym majstersztykiem. Waży 11 kilogramów i ma masę równomiernie rozłożoną między głowicę a rękojeść. Admiral_Forever udostępnił także pliki 3D swojego projektu online, ale przestrzegł zainteresowanych, że samodzielne wydrukowanie repliki może być wyzwaniem.
Młot grawitacyjny, używany przez rasę Brutów w uniwersum Halo, zadebiutował w Halo 2 z 2004 roku jako broń bossów - wówczas gracze nie mogli jej jeszcze używać. Z czasem stał się ikoniczną bronią, docenianą za swoją skuteczność pomimo powolnego tempa wyprowadzania ciosów. W Halo Infinite młot grawitacyjny jest nieodzownym narzędziem w walce wręcz. Stanowi też nieodzowny element w trybie gry społecznościowej Griffball, przypominającym współczesne rugby.
Technologia druku 3D nie jest obca fanom Halo. Inny użytkownik Reddita, GalacticArmory, spędził dwa lata na tworzeniu pełnowymiarowych posągów Master Chiefa i Arbitra. Arbiter (postać o imieniu Thel 'Vadam) stał się jednym z ulubionych bohaterów serii. Pojawił się w Halo 2 i Halo 3, a także w easter eggu w Halo Infinite. Postać, której głosu użyczył Keith David, jest jednym z najważniejszych elementów lore Halo.
Przypomnijmy, że 4 czerwca w Halo Infinite rozpoczęła się nowa operacja o nazwie Operation: Tenrai 4. Kampania ta potrwa do 2 lipca i oferuje przepustkę bitewną z 20 poziomami nagród, w tym nowy zestaw pancerzy. Ponadto gracze mogą skorzystać z tymczasowego trybu gry, inspirowanego japońską tematyką.
Halo to seria pierwszoosobowych strzelanek, stworzona przez Bungie, a później przejęta przez 343 Industries. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i wpływowych w historii gier wideo. Jej pierwsza odsłona, Halo: Combat Evolved, zadebiutowała w 2001 roku na konsoli Xbox. Szybko zdobyła ogromną popularność. Zawdzięczała ją wówczas głównie innowacyjnej mechanice rozgrywki, emocjonującemu multiplayerowi oraz ciekawej fabule, w której centrum znalazł się Master Chief, jedna z najbardziej ikonicznych, growych postaci wszech czasów.