Reklama

GTA 6 - tekst zakazany na oficjalnym kanale Rockstara

​Rockstar Games chyba ma dosyć ciągłego narzekania i niekończących się próśb oraz sugestii graczy dotyczących GTA 6. A może chodzi o coś innego?

Ostatnio najwyraźniej firma zaczęła wyciszać wszystkie komentarze na swoim kanale YouTube, w których pojawia się cokolwiek związanego z Grand Theft Auto 6. W zasadzie przesadzają już obie strony. Ciągłe prośby ze strony graczy mogą być męczące, ale czy serwowanie od 8 lat tego samego tytułu - mowa tu o GTA V - nie jest przegięciem ze strony Rockstara?

Oczywiście imponuje to, że gra jest ciągle rozwijana, przyciąga całe rzesze fanów i zarabia olbrzymie pieniądze, ale trudno dziwić się graczom pragnącym zobaczyć nową odsłonę serii. Zresztą dali temu wyraz, bombardując minusami najnowszy zwiastun GTA V na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Choć w tym wypadku znaczenie ma także sama jakość remastera ukazanego na filmie.

Reklama

To, jak wielkie są oczekiwania graczy, świetnie obrazuje ilość plotek i próby znalezienia choćby małych przecieków, dotyczących produkcji kolejnej części Grand Theft Auto. Wygląda jednak na to, że Rockstar ma nareszcie dosyć ciągłego czytania próśb i żali pod swoimi filmami. Sami przyznajemy, że co za dużo, to niezdrowo. "GTA 6" pojawiało się w różnych kontekstach częściej niż jakiekolwiek inne typy komentarzy.

Obecnie na oficjalnym kanale Rockstara na YouTube wyciszane są komentarze odnoszące się do Grand Theft Auto 6. Co szczególnie ciekawe - zablokowana jest fraza zawierająca cyfrę arabską. W dalszym ciągu można posługiwać się nazwą zawierającą rzymskie VI.

Zastanawiające jest także to, że owa restrykcja funkcjonuje tylko na YouTube. Pozostałe kanały społecznościowe Rockstara w dalszym ciągu mogą być zalewane falą próśb o "GTA 6".

A może to kolejne, pokrętne puszczenie oka do fanów? Może dzięki temu poznaliśmy oficjalny zapis nowej części? Przypomnijmy, że do tej pory tylko GTA 2 posługiwało się cyfrą arabską w tytule. Na odpowiedź przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje