GTA 6 otrzyma niespotykany realizm w jednym z elementów rozgrywki
Kolejne intrygujące doniesienia w związku z wyczekiwaną produkcją GTA 6. Jeden z informatorów przekazał, że nadchodzące dzieło od Rockstar Games wzbogacone zostanie niesamowicie realistyczną fizyką wody.
W ostatnim czasie zaroiło się od przecieków dotyczących gry Grand Theft Auto 6. Oczywiście te pochodzą z nieoficjalnych, choć nierzadko rzetelnych źródeł. Ogromny szum w sieci zrobił pierwszy rzekomy zrzut ekranu pochodzący z GTA 6. Entuzjazm wzbudziły także wierne fanowskie rekonstrukcje mapy wraz ze szczegółowymi lokacjami, które miałyby pojawić się w "szóstce".
Dosyć dawno temu, na łamach naszego serwisu pisaliśmy o tym, że GTA 6 budowane jest na bazie nowoczesnego silnika RAGE od Rockstar Games. Zdaniem informatorów, silnik ten ma zrewolucjonizować branżę. "Celem jest prześcignięcie Unreal Engine" - stwierdził wówczas Chris Klipper, powołując się na swoje źródła.
Teraz słyszymy nieco więcej o możliwościach RAGE. Według przecieku Aleixa Venturasa, oprogramowanie zaoferuje niespotykaną dotąd w grach fizykę symulacji wody. Oczywiście tytuł, który będzie mógł legitymować się tym realizmem to oczywiście GTA 6.
W tworzeniu fizyki wody RAGE wspierany ma być przez technologię WaveWorks od NVIDII. Spodziewać można się nie tylko realistycznej grafiki zbiorników wodnych. Poddane ogromnej szczegółowości mają być także animacje: plusk, nurkowanie, pływanie. To samo źródło informuje, iż GTA 6 w tym aspekcie zaprowadzi rewolucję, jakiej jeszcze świat gier nie widział.