Reklama

Gamescom 2021 - poznaliśmy listę uczestników

​Wiemy już, którzy producenci i wydawcy wystąpią na tegorocznej odsłonie targów Gamescom.

Gamescom to największe europejskie targi gier wideo, które od lat przyciągają tłumy graczy żądnych materiałów i informacji na temat nadchodzących produkcji. Co roku do Kolonii przybywali najwięksi branżowi wydawcy, jak również mniejsi - co nie znaczy, że niewarci uwagi - deweloperzy.

Nie inaczej będzie w tym roku, choć ze względu na pandemię koronawirusa będzie to edycja wyjątkowa. We wszystkich zaplanowanych wydarzeniach będzie można wziąć udział wyłącznie w sieci. Wiadomo już, kogo zobaczymy w tym roku na targach. Lista wystawców prezentuje się następująco:

Reklama

  • 505 Games
  • Activision
  • Aerosoft
  • Assemble Entertainment
  • astragon Entertainment
  • BANDAI NAMCO Entertainment
  • Bethesda Softworks
  • Electronic Arts
  • GAMEVIL COM2US Europe
  • Headup
  • Indie Arena Booth
  • Koch Media
  • NExT Studios (Tencent Games)
  • SEGA Europe
  • Team17
  • Thunderful Games
  • Ubisoft
  • Wargaming
  • Xbox

Jak nietrudno zauważyć, w gronie wydawców, którzy zaprezentują swoje gry podczas Gamescomu 2021, brakuje kilku firm z grona największych. W swoich planach marketingowych imprezy nie uwzględnili przede wszystkim giganci z Japonii: Sony, Nintendo, Square Enix oraz Capcom.

W przypadku tego pierwszego można było się tego spodziewać, bo Sony konsekwentnie omija wszystkie tego rodzaju wydarzenia, skupiając się na organizowaniu własnych prezentacji o nazwie State of Play. Jednak pozostała trójka pojawiała się w przeszłości na Gamescomie, więc może dziwić, że nie zobaczymy jej podczas tegorocznej edycji.

Sytuacja może jeszcze ulec zmianie. Niewykluczone, że na liście pojawią się kolejne firmy, choć mało prawdopodobne, że na tym etapie zdanie zmieni któryś z branżowych gigantów. Do targów pozostał nieco ponad miesiąc.

Gamescom 2021 odbędzie się w dn. 25-27 sierpnia. Wystawcy spotkają się w Kolonii, ale oglądanie pokazów będzie możliwe tylko przez sieć. Pierwotnie rozważano formę hybrydową (pokazy online z udziałem publiczności), ale ostatecznie z niej zrezygnowano.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje