Gamedesire Academy: Dowiedz się więcej o tworzeniu gier

GameDesire Academy to interesujący punkt na mapie Krakowa, którego chyba nikomu nie trzeba specjalnie przedstawiać. Dla przypomnienia podamy tylko, że to pierwszy bezpłatny projekt edukacyjny na skierowany do twórców gier.

Proponowane warsztaty to sprawnie działająca platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Zaproszeni do Academy eksperci dzielą się z uczestnikami praktycznymi informacjami, które zyskali pracując w branży gamedevu.

Już w marcu rozpoczyna się nowy cykl wykładów w GameDesire Academy. Tym razem w  nowej odsłonie, z nowym logo i pod nową nazwą. Oto co przygotowali organizatorzy:

3 marca - pierwszy, inauguracyjny wykład o godzinie 18.00 poprowadzi Konrad Gadzina (GameDesire team leader), który przedstawi Visual scripting w Unity czyli odpowie na pytanie jak usprawniać proces twórczy gotowymi narzędziami używając darmowego assetu Fungus.

Reklama

10 marca - w drugim tygodniu pojawi się na scenie Zbyszek Rzepka (GameDesire Software Engineer), który przybliży kulisy gamedevu w wykładzie: GamDev od zaplecza czyli o tym, że nie samymi grami gamedev żyje.

17 marca - Piotr Skalski (GameDesire Software Engineer) oraz Krzysztof Cywicki (GameDesire Senior Software Engineer)opowiedzą o Unity jako narzędziu do szybkiego prototypowania czyli przedstawią metodę w jaki sposób (i to ten najłatwiejszy) możemy zweryfikować nasz pomysł na grę (kontynuacja tematu w dniu 31 marca).

7 kwietnia - Maciej Węglarczyk (GameDesire Senior Software Engineer) wprowadzi w arkana Wielowymiarowego świata layoutów skupiając się głównie na odpowiedzi: Jak poradzić sobie z projektowaniem skalowalnych interfejsów na mobile?

14 kwietnia - Artur Staszczyk (GameDesire GameDesire VP Engineering) odpowie na pytanie Jak to działa? czyli rzecz o tworzeniu Shaderów. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jaka magia kryje się za słowem "shadery", ta prezentacja jest właśnie dla Ciebie.

21 kwietnia - Patryk Gałach (Lider grupy Lublin GameDev oraz senior unity developer i team leader w Agitive) opowie o tworzeniu gier w Unity3D zagłębiając się w asset bundle, rozszerzenia edytora oraz optymalizacje.

Na wykłady konieczna jest wcześniejsza rejestracja - możecie jej dokonać TUTAJ. Z kolei szczegóły oraz archiwalne wydarzenia znajdziecie na TEJ STRONIE.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama