G2A.com zapowiedziało własną grę – Blunt Force
Pochodząca z Rzeszowa firma G2A.com, która na co dzień zajmuje się sprzedażą kluczy do gier, ujawniła, że rozpoczęła prace nad swoją pierwszą pełnoprawną produkcją - Blunt Force.
Projekt będzie strzelanką, która tworzona jest z myślą o technologii rzeczywistości wirtualnej. Akcja osadzona zostanie podczas II wojny światowej. Za fabułę odpowiadać ma między innymi Mark Bristol - scenarzysta takich filmów, jak "Mission Impossible" czy "Na skraju jutra".
W grze znajdą się dwa warianty rozgrywki, które charakteryzować mają się odmiennymi zasadami zabawy. W pierwszym wydarzenia toczyć się będą przed największym konfliktem zbrojnym XX wieku. Zadaniem graczy ma być odnalezienie ukrytych wskazówek i informacji.
Drugi będzie już zwykłą strzelanką. Dostępny będzie w dwóch wersjach - łatwiejszej arcade i trudniejszej challenge. W pierwszym mechanizmy strzelania mają być uproszczone, a podstawowym celem będzie zlikwidowanie jak największej liczby przeciwników.
Drugi tryb przeznaczony ma być dla bardziej doświadczonych graczy. rozgrywka będzie bardziej złożona, a trafienie oponenta przysporzy większych trudności. Pojawi się możliwość ręcznego przeładowania broni czy skorzystania z granatów.
Prace nad Blunt Force rozpoczęły się kilka miesięcy temu. Projekt zostanie podzielony na bliżej niesprecyzowaną liczbę epizodów, przy czym pierwszy powinien zadebiutować w przyszłym roku. dokładnych platform sprzętowych jednak nie podano.