Fitness Fables: Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025 roku. Tytuł łączy rozrywkę z intensywnymi treningami. Fitness Fables będzie dostępny ekskluzywnie na platformie Meta Quest Store. Przedsprzedaż rozpocznie się w styczniu 2025.

"Z dużą radością i satysfakcją możemy podzielić się informacją, że kończymy pracę nad naszą autorską grą, która zaoferuje nową formę rozrywki. Fitness Fables motywuje do ruchu poprzez zabawę i nieoczywiste interakcje z wirtualnym światem. Dzięki współpracy z Metą, wykorzystaliśmy najnowsze technologie VR, aby stworzyć doświadczenie, które sprawi, że trening stanie się przyjemnością. Nie możemy się doczekać reakcji użytkowników" - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Fitness Fables przeniesie graczy do świata Alterterra, gdzie każda aktywność fizyczna przekształca się w potężne zaklęcia, a ćwiczenia znane z siłowni pozwalają graczowi na przemierzanie magicznych światów. Jako uczniowie Akademii Magii w Harmonia, użytkownicy będą wykorzystywać swoje ruchy do walki z przeciwnikami i przywracania równowagi w świecie zagrożonym przez chaos.

Reklama

"Fitness Fables to pierwsza gra fitness z fabułą i jednocześnie nowy sposób na wprowadzenie ćwiczeń fizycznych do codziennej rutyny. Tworząc ten tytuł inspirowaliśmy się fenomenalnym sukcesem Nintendo Ring Fit. Mamy nadzieję, że gracze docenią naszą propozycję, a Fitness Fables podniesie poprzeczkę dla gier fitnessowych. Naszym założeniem było stworzenie tytułu, który wyróżni się na tle popularnych, ale powtarzalnych gier fitness na goglach VR" - dodaje Bartosz Rosłoński.

Twórcy gry przygotowali kompleksowy trening całego ciała: ponad 25 różnych ćwiczeń, od przysiadów po boks. Gracze mogą liczyć na intensywną walkę, podczas której zmierzą się z przeciwnikami wykonując ćwiczenia. Nie zabraknie trybu wyzwań i rywalizacji o najwyższą pozycję w globalnym rankingu. Immersion Games zapowiedziało ponad 23 godziny angażującej rozgrywki. Nowością będzie tryb mieszanej rzeczywistości, który łączy świat gry z rzeczywistością gracza, pozwalając tym samym na dużo większą swobodę ruchów względem klasycznej rozgrywki VR.

"Fitness Fables zostało zaprojektowane zarówno dla miłośników fitnessu, jak i casualowych graczy. Dzięki regulowanym poziomom trudności, gra jest idealna dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. To świetna propozycja zarówno dla rodzin, jak i osób, które szukają sposobu na aktywność fizyczną w domowym zaciszu" - dodaje prezes Immersion Games.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy