Festiwal VR Steam - polska spółka Vraar S.A. zaprezentowała swoje produkcje

Oprac.: Łukasz Lasak

Kaiju Monster VR
Kaiju Monster VRmateriały prasowe
Jousting VR
Jousting VRmateriały prasowe
Na Festiwalu VR Steam udostępniliśmy graczom wersje demo naszych dwóch tytułów. Cieszyły się one dużą popularnością wśród graczy. Są to stosunkowo małe produkcje, jak na nasz potencjał. Dzięki nim utrzymujemy jednak kompetencje zespołu na wysokim poziomie. Do końca tego roku mamy zamiar wydać łącznie 4 gry. Chcemy też zająć się portingiem VR dla dużego tytułu wydanego na PC i konsole. Przyglądamy się największym projektom tego typu.
mówi Bartosz Częścik, Prezes VRAAR S.A.
Dead City
Dead Citymateriały prasowe
Dead City był dla nas dużym wyzwaniem. Poprzeczka została zawieszona wysoko a tytuł był koprodukowany ze Szkołą Filmową w Łodzi i Laboratorium Nowych Narracji VNLAB. Dotychczas spotyka się z dużym uznaniem, nie tylko w Polsce, ale też za granicą. To bardzo ważna produkcja dla spółki. Pozwoliła nam rozwinąć nasze kompetencje związane z pracą na unreal engine, co mamy zamiar wykorzystywać w kolejnych projektach.
podsumowuje Bartosz Częścik, Prezes VRAAR S.A.
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?