Fani zapowiadają, że będą brać zwolnienia w pracy, by grać w Hogwarts Legacy

Pracodawcy mogą mieć problemy w znalezieniu pełnej obsady na czwartek i piątek. Powód? Fani Hogwarts Legacy planują branie dni wolnych by spokojnie wsiąknąć w grę.

7 lutego skończył się wcześniejszy dostęp do gry, możliwy dla osób edycję Deluxe na dowolnej platformie. Jeśli natomiast kupiliście zwykłą wersję, dostęp do Hogwarts Legacy otrzymacie 10 lutego. Według zapowiedzi, zapoznanie się z pełną zawartością nowego tytułu ma zająć około 120 godzin, a do zdobycia “platyny" powinno wystarczyć około 70 godzin. Nic więc dziwnego, że tak wielu fanów już nie może się doczekać, by rozpocząć przygodę.

Reklama

Na Reddicie powstała nawet inicjatywa osób, które “synchronizują się" by wspólnie wziąć... “chorobowe" albo urlop na żądanie w dniu oficjalnej premiery gry. Jeden z forumowiczów przyznał się otwarcie, że planuje nie pojawić się w pracy, jako powód podając “wizytę u lekarza". Podobnych wpisów pojawia się tam teraz coraz więcej.

W razie, gdybyście mieli podobne plany - odradzamy. Oszukiwanie pracodawcy w takiej kwestii jak chorobowe wolne często kończy się przykrą niespodzianką, a jeśli do tego chwalicie się prawdziwymi powodami “urlopu" to takie wpisy bardzo łatwo znaleźć w social mediach. Na szczęście gra pojawi się w piątek, więc będziecie mieli cały weekend na zapoznanie się z grą.

Wydawca i twórcy gry ujawnili, że w ramach celebracji premiery na Twitchu będzie można zgarnąć różne darmowe fanty do gry. Aby je zdobyć, trzeba oglądać streamy z gry przez co najmniej 30 minut. Można w ten sposób zdobyć maksymalnie cztery darmowe przedmioty, co oznacza oglądanie streama przez 2 godziny. Co prawda ryzykujecie wtedy spoilerami z gry, ale z drugiej strony - stream może lecieć w tle, a Wy wcale nie musicie go oglądać. W momencie gdy trafią do ekwipunku na Twitchu, możecie połączyć konto Twitch ze stroną WB Games, a przedmioty automatycznie trafią wtedy do gry.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Hogwarts Legacy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy