Fallout 4: System walki zaprojektowany przez id Software
Dobre lub złe wieści dla tych, którzy już nie mogą doczekać się nowej odsłony Fallouta.
Po sieci hula właśnie wywiad z Toddem Howardem, który to Howard przyznaje, że do czwartego Fallouta przyłożyli ręce projektanci z id Software. Niegdysiejsi specjaliści od dynamicznych shooterów (obecnie: specjaliści od zarzynania dynamicznych shooterów) wspomogli Bethesdę w projektowaniu satysfakcjonującej walki.
Jak twierdzi projektant, choć Fallout 4 nie rezygnuje z topienia gracza w statystykach, jest zarazem doświadczeniem znacznie bliższym współczesnym shooterom, niźli "trójka" i New Vegas. Zdradza również, że developerzy id Software znaleźli się na pokładzie już na bardzo wczesnym etapie prac.
"id Software to część naszej firmy i pierwszą rzeczą, jaką zrobiliśmy, było zadzwonienie do nich. Powiedzieliśmy: 'no dobra, zróbmy to (system walki - przyp.) od początku, podzielcie się jakimiś radami'" - twierdzi projektant F4.
Całość wywiadu możecie przesłuchać tutaj: