Exoprimal notuje duży sukces, a Capcom rozdaje z tej okazji darmowego skina

Jedna z najdziwniejszych premier tego roku przyciąga najwyraźniej sporo graczy. Exoprimal przekroczyło właśnie magiczną barierę miliona użytkowników.

Exoprimal to bez wątpienia najbardziej nietypowa produkcja ostatnich miesięcy. Spod skrzydeł Capcomu wyszła gra PvPvE, gdzie dinozaury spadają z nieba, a zadaniem graczy jest ich eliminacja, rywalizując tym samym z przeciwną drużyną. W całe to zamieszanie wrzucono jeszcze rozwój postaci, kilka różnych klas i liczne mechaniki rodem z team shooterów.

Reklama

Do tej pory wydawało się, że premiera Exoprimal przeszła bez większego echa wśród fanów gier wideo. Gra zebrała solidne recenzje, w mediach pojawiło się wiele przychylnych opinii, które zapowiadały zaskakująco angażujący multiplayer. Cena skutecznie zniechęciła jednak wielu użytkowników i sprawiła, że temat Exoprimal szybko ucichł.

Mimo pozornie słabego przyjęcia gry, Capcom właśnie poinformował, że Exoprimal przekroczył już milion użytkowników. Z tej okazji w zapowiedzianej niedawno aktualizacji zaplanowanej na 16 sierpnia gracze dostaną darmowy skin Skywave. Jest to ze strony wydawcy sposób na podziękowanie graczom za ich zaangażowanie w premierę Exoprimal.

Głównym powodem osiągnięcia tego imponującego kamienia milowego zdaje się być Xbox Game Pass. Podczas gdy na Steamie czy PlayStation Store za Exoprimal trzeba zapłacić 60 dolarów, gra Capcomu w dniu premiery trafiła do biblioteki Game Passa. Dla milionów użytkowników subskrypcji Microsoftu bariera wejścia do nowego multiplayera znacząco w rezultacie spadła.

Informacja ta powinna dodatkowo ucieszyć graczy, którzy kupili już Exoprimal i stali się częścią społeczności gry. Milion użytkowników to nie lada osiągnięcie i gwarancja, że nietrudno będzie znaleźć towarzystwo do wspólnej rywalizacji. Regularne aktualizacje powinny z kolei sprawić, że zbudowana do tej pory społeczność zostanie na dłużej przy tym tytule.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Exoprimal | Capcom
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy