​Electronic Arts wyłącza usługi online dla kolejnych czterech gier

Cztery kolejne tytuły tracą usługi online - Electronic Arts zdecydował o wyłączeniu serwerów. Gier tych nie będzie też można już kupić.

Electronic Arts potwierdziło, że wyłącza usługi online kolejnym czterem grom - Syndicate, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Shadows of the Damned oraz Warp. To kolejny przypadek, kiedy firmy decydują się na odcięcie graczy od usług online dla danych gier, jak również wsparcia trybów wieloosobowych.

Wcześniej EA zdecydowało się już na podobne kroki w przypadku kilku znanych gier, jak na przykład Battlefield: Bad Company 2. W efekcie od końca kwietnia nie da się już kupić cyfrowych wersji tych gier. Według wydawcy, jest to standardowa procedura, związana z zamykaniem usług online. Zanim jednak poprzednie zmiany weszły w życie, EA ogłosiło już kolejne.

Reklama

Od 28 marca wygaszone zostanie wsparcie dla Shadows of the Damned - gry o łowcy demonów, który musiał się udać do piekła w ratowaniu miłości swojego życia. 15 maja usługi online wyłączone zostaną dla Warp - gry logicznej - oraz Kingdom of Amalur: Reckoning, czyli gry action-RPG, której scenarzystą był Todd McFarlane, twórca komiksu Spawn. 15 czerwca gracze utracą dostęp do trybów online dla Syndicate.

Pierwsze trzy z wymienionych gier są kompatybilne wstecznie, więc mogą być ogrywane na nowych Xboxach, jeśli gracze posiadają ich fizyczne kopie. Jeśli natomiast nie macie na kupce wstydu żadnej z wymienionych gier, lepiej czym prędzej poszukajcie wydań fizycznych, bo gry w postaci cyfrowej nie będą dostępne w żadnym sklepie - jedyny wyjątek stanowi Warp, który nadal można kupić przez Steam.

Jak zawsze w podobnych przypadkach, powstaje pytanie - czy w wymienione gry w trybach sieciowych gra już naprawdę aż tak mało osób, że nie opłaca się podtrzymywać przy życiu infrastruktury? Szkoda, że tak popularne kiedyś w różnych grach serwery społecznościowe, obecnie są już ogromną rzadkością.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama