Electronic Arts i Studio Criterion w opałach?

Pięciu pracowników wysokiego szczebla w studiu Criterion, z których każdy miał długi staż w firmie, zdecydowało się “poszukać nowych wyzwań poza Electronic Arts".

Studio Criterion opuścili wiceszef oraz główny manager Matt Webster, który spędził tam 23 lata, jak również szef developmentu Alan McDairmant, który w Criterion pracował od 17 lat. Oprócz nich, pracę postanowili zmienić: główny reżyser techniczny Andrei Shires (16 lat stażu), producent wykonawczy Pate Lake (26 lat stażu) i szef ds. zawartości Steve Uphill (10 lat stażu). Powodem rezygnacji każdego z nich z obecnie zajmowanego stanowiska ma być to samo - chęć poszukiwania nowych wyzwań i szans poza Electronic Arts.

W ślad za informacjami o odejściach pojawiły się informacje o przesunięciach w szeregach EA - Charity Joy została przesunięta z prac nad marką UFC do Need for Speed, a Geoff Smith, który wcześniej opiekował się seriami Dirt oraz Grid w Codemasters, teraz będzie głównym reżyserem rozwoju produktu - również przy Need for Speed.

Reklama

Wbrew dość cichej premierze Need for Speed Unbound, gra okazała się być póki co sporym sukcesem dla Electronic Arts. Według niektórych recenzentów gra jest nawet w stanie konkurować z serią Forza Horizon. Mimo wszystko, tak gwałtowne zmiany na głównych stanowiskach związanych z grą i jej twórcami każą postawić pytanie o to, czy wszystko przy okazji tej premiery poszło zgodnie z oczekiwaniami studia Criterion? I jaka obecnie będzie przyszłość serii? W Wielkiej Brytanii na przykład fizyczne wydanie gry nie zdołało się nawet dostać do pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających się gier. 

A jaka jest Wasza opinia na temat nowej produkcji Criterion i Electronic Arts? Opiszcie swoje dotychczasowe wrażenia w komentarzach.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy