EA podsumowuje 2022 rok. Napędzany przez zabawę
Wraz ze zbliżającym się końcem 2022 Electronic Arts podsumowuje kolejny rok w świecie gamingu - i sprawdza, w jaki sposób z ich tytułami spędzało czas ponad 600 milionów aktywnych graczy na całym świecie.
2022: Year in Gaming rzuca światło na to, jak społeczności EA grały w gry, które kochają najbardziej. Podsumowanie zawiera nie tylko informacje, gdzie gracze spędzili swój czas, ale także to, jaką zawartość wygenerowali, jakie odblokowali osiągnięcia, jak dominowali rankingi, z którymi drużynami i postaciami najbardziej się utożsamiali, oraz jakie nawiązali znajomości i połączenia.
W 2022 roku Electronic Arts powitało miliony nowych graczy z całego świata, co pozwoliło społeczności nadal rosnąć. Najwięcej nowych graczy pochodziło z Azji i Pacyfiku (27,2%), następnie z Europy (24,9%), Ameryki Południowej i Łacińskiej (23,5%) oraz Ameryki Północnej (12,8%) i Ameryki Północnej (12,8%).
Drugi rok z rzędu tytułami, które cieszyły się największą popularnością zostały EA SPORTS FIFA oraz Apex Legends. Ten rok minął także w oczekiwaniu na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2022, nic dziwnego, że fani z ponad 200 krajów rozgrywali wirtualne mecze także w EA SPORTS FIFA Mobile, co pozwoliło się stać jej najpopularniejszą grą mobilną roku.
Czy to na boisku EA SPORTS FIFA, gdzie gracze strzelili ponad 32 miliardy bramek, czy w Apex Legends, w którym “GG" ("good game" - tłum. "dobra gra") zostało użyte ponad 9 milionów razy w samym tylko wrześniu, czy też w EA SPORTS F1, gdzie na słynnych torach rozegrano w tym roku ponad 218 milionów wyścigów, jedno jest pewne - pozytywna rywalizacja pozostała uniwersalnym językiem graczy w 2022 roku.
EA dostarcza też interaktywną rozrywkę na platformy mobilne, tak aby dotrzeć do większej liczby graczy na całym świecie. Nowymi dodatkami do portfolio EA są między innymi Golf Clash, gdzie na polach golfowych gracze trafili ponad 5,7 miliona dołków za jednym uderzeniem. Zupełnie nowatorskim tytułem jest Design Home, w którym, gracze mogą projektować stylowe wnętrza w 3D i stworzyli oni 380 milionów pomieszczeń - jak widać, gracze uwielbiają grać zawsze i wszędzie.
W tym roku ogłoszone zostały duże nowości czekające serię The Sims! Ucieszą one starych i przyciągną nowych fanów do uniwersum. Podczas "Behind The Sims Summit" - ogłoszono, że gra The Sims 4 w wersji podstawowej stanie się darmowa dla wszystkich, obiecano nową zawartość zmierzającą do gry w niedalekiej przyszłości oraz potwierdzono, że trwają prace nad kolejną generacją The Sims pod pseudonimem Project Rene. W 2022 Simmerzy spędzili 1,4 miliarda godzin w in The Sims 4, tworząc 18.5% więcej postaci niż w roku 2021. W tym roku w partnerstwie z The It Gets Better Project oraz GLAAD, The Sims 4 wprowadziło konfigurowalne zaimki, zapewniając bezpieczne i inkluzywne środowisko dla wszystkich graczy.