Krótki zwiastun w cenie dużego mieszkania
Jeśli planujesz zaprezentować dwuminutowy zwiastun na tegorocznym Gamescomie, przygotuj się na koszty rzędu 288 tysięcy dolarów! Tak, dobrze przeczytaliście - dwie minuty ekskluzywnego czasu na wielkiej scenie to wydatek, za który można kupić porządną nieruchomość w Polsce. Jeśli twoje fundusze są nieco skromniejsze, możesz wybierać spośród krótszych spotów:
- 90-sekundowy za 234 tys. dol.,
- 60-sekundowy za 179,6 tys. dol.,
- 30-sekundowy za około 125 tys. dol.
Nie martw się, jeśli twój budżet nie pozwala na taką inwestycję - miejsce na Main Show już zostało wyprzedane, co oznacza, że pozostają opcje wyłącznie dla sponsorów ONL Pre Show. Oczywiście warto mieć na uwadze, że niektóre gry są wybierane przez redakcję i prezentowane bez ponoszenia tych ogromnych opłat.
Gamescom vs Summer Game Fest - które targi bardziej się cenią?
Jeśli w tym momencie trzymacie się za głowy, bo wydaje wam się, że ceny na Gamescomie są wygórowane, to spieszymy z porównaniem kosztów do innego eventu branżowego - Summer Game Fest. Okazuje się, że organizator, podobnie jak popularny strong man, "tanio skóry nie sprzedaje" i Summer Game Fest jeszcze bardziej kosztownym przedsięwzięciem. Ceny za jedną minutę zwiastuna sięgają aż 250 tys. dol., a najdłuższe spoty, trwające dwie i pół minuty, mogą kosztować nawet 550 tys. dol.. Oznacza to, że prezentacja na Summer Game Fest jest niemal dwukrotnie droższa niż podczas Gamescom ONL!
Gamescom'17: Wizyta Angeli Merkel

























Dlaczego Gamescom jest tak ważny?
Gamescom to nie tylko największe na świecie wydarzenie poświęcone grom komputerowym i wideo, ale także kluczowa platforma biznesowa dla branży elektronicznej rozrywki w Europie. Tegoroczna edycja, która odbędzie się w Kolonii oraz online, w terminie od 20 do 25 sierpnia, przyciąga uwagę najważniejszych graczy w branży. W związku z tym, tak naprawdę nikogo nie powinny dziwić ta wysokie koszty prezentacji - są jak najbardziej uzasadnione - Gamescom to miejsce, które gwarantuje ogromne zainteresowanie i potencjalnie spory zasięg. Czy jest to warte takich inwestycji? Dla wielu firm odpowiedź brzmi: "zdecydowanie tak".











