Divekick: Bijatyka... z jednym ciosem
Czasem z rzuconego mimochodem żartu może się narodzić coś zupełnie poważnego. Tak było z Divekickiem - nową bijatyką studia Iron Galaxy.
W przeciwieństwie do innych tego typu produkcji w Divekick gracze mogą skorzystać... z tylko jednego ciosu.
Brzmi to niewiarygodnie, ale mechanizm rozgrywki jest bardzo prosty - w Divekicku mamy do dyspozycji tylko dwa przyciski: skok i kopniak. Gdy skorzystamy z tego drugiego w powietrzu, bohater zaatakuje wroga "z góry", zaś wciśnięcie go na ziemi spowoduje odskok od przeciwnika. Starcie wygrywa ten, kto jako pierwszy uderzy oponenta w pięciu kolejnych rundach.
Dodatkowo z każdym wyprowadzanym ciosem zapełniać się będzie specjalny pasek, który aktywuje tryb kick factor - zwiększa on drastycznie szybkość wojownika i pozwala wyprowadzić dwie techniki (w powietrzu i na ziemi) poprzez wciśnięcie jednocześnie przycisków skoku i kopniaka.
Uwaga jednak - gdy zostaniemy trafieni przez wroga, nasz bohater zostanie oszołomiony, pasek się wyzeruje, a w następnej rundzie będziemy musieli go dłużej ładować.
To wszystko powoduje, że rozgrywka jest szybka i dynamiczna, nie trzeba uczyć się skomplikowanych kombosów i można skupić się na szlifowaniu własnych umiejętności. I pomyśleć, że gra narodziła się jako żart...
Divekick ukaże się latem w PlayStation Network.