Diablo IV: Blizzard planuje jeszcze większe zmiany wizualne dotyczące walki
Teoretycznie Diablo IV jest grą znacznie bardziej stonowaną i “spokojną" niż poprzednia odsłona serii. Ale nawet teraz gracze skarżą się na nieczytelne pola bitew, więc Blizzard planuje zmiany.
Diablo III dosłownie świeciło się od różnokolorowych efektów, które co chwila wybuchały nam na ekranach podczas walk. W Diablo IV ogólna estetyka jest znacznie bardziej ponura i mroczna, ale nadal efekty niektórych ataków powodują, że na ekranie dzieje się nieco za dużo - przynajmniej zdaniem niektórych fanów. Blizzard nie pozostaje obojętny na te głosy.
Jednym z punktów poruszonych w trakcie dyskusji z graczami jest nowa aktualizacja, która według zapewnień autorów ma spowodować, że walka stanie się jeszcze bardziej przejrzysta. Przy okazji zmodyfikowane zostanie zachowanie i efekty niektórych zaklęć.
Gracze skarżyli się między innymi na efekty czaru “zaraźliwy wybuch zwłok" Nekromanty, który sprawiał, że jego ofiarami padali nie tylko nasi przeciwnicy, ale też my sami. Z innych zmian w podobnym tonie - walka ma być jeszcze nieco mniej “efekciarska", dzięki czemu graczom ma być łatwiej zobaczyć właśnie wymierzane w naszym kierunku ataki przeciwników. Dzięki tym zmianom wszelkie wskaźniki, oznaczenia zbliżających się ataków, czy nawet zagrożenia leżące na ziemi mają być lepiej widoczne.
Na ten moment nie wiadomo kiedy zapowiedziane dzisiaj zmiany trafią do gry. W niedalekiej przyszłości na pewno pojawi się jeden ogromny patch, który ma zawierać aż 13 stron nowinek. Patch ten na pewno trafi do gry już niedługo - przed pierwszym oficjalnym sezonem, który powinien pojawić się w lipcu. To właśnie w tym wielkim patchu mają się pojawić opisywane przez nas niedawno zmiany dotyczące Koszmarnych Podziemi, które sprawią, że levelowanie tam postaci ma być nieco łatwiejsze.