Diablo 4: Twórcy opowiadają o fabule. Co nowego wiemy?
Twórcy Diablo IV powracają w najnowszej odsłonie cyklu "Kulisy gry", aby omówić całą masę tematów związanych z fabułą.
Reżyser gry Joe Shely, młodsza scenarzystka Eden Trujillo, starszy kierownik ds. fabuły Sean Copeland i główny scenarzysta Matt Burns uchylą rąbka tajemnicy i opowiedzą o tym, dlaczego historia skomplikowanych relacji Lilit i Inariusa to najmroczniejsza opowieść, jaką kiedykolwiek osadzono w świecie Sanktuarium.
Najważniejsze wydarzenia nowej sagi:
- Opowieść snuta w Diablo IV rozgrywa się 50 lat po wydarzeniach z Diablo III i zabiera na nowy poziom piekła zarówno zaprawionych w boju wędrowców, jak i nowych graczy.
- Gracze rozpoczynają przygodę pośród Strzaskanych Szczytów jako zagubieni w śnieżycy wędrowcy, lecz już niebawem zostają wciągnięci w wydarzenia monumentalnej wręcz wagi, które wstrząsają światem Sanktuarium i kształtują go na nowo. Przebogate opcje personalizacji postaci pozwalają graczom na dowolne kształtowanie prowadzonego bohatera w miarę postępów fabuły.
- Niedobitki ludzkości znalazły się w potrzasku i stały się zaledwie pionkami w odwiecznej batalii toczonej przez Królestwo Niebios i Płonące Piekła, a ostatni z tajnego zakonu uczonych i magów znanych jako horadrimowie usiłują zwrócić cię przeciwko mrocznym knowaniom demonicznej Lilit.
- Poznaj postacie zamieszkujące Sanktuarium, a wśród nich znanego z dodatku Reaper of Souls horadrima Lorata, uczonego i zarazem nowego członka tego starożytnego zakonu - Donana, młodą poszukiwaczkę przygód imieniem Neirela i wielebną matkę Pradię stojącą na czele Katedry Światłości - militarystycznej frakcji czcicieli anioła Inariusa, która nie ustanie, póki nie zegniesz kolan przed potęgą Światłości.
Akcja gry rozgrywa się w tragicznym i iście apokaliptycznym momencie w historii Sanktuarium, a historia skomplikowanych relacji Lilit i Inariusa to najmroczniejsza opowieść, jaką kiedykolwiek osadzono w tym świecie.