Diablo 4 otrzyma wyczekiwane funkcje. Blizzard spełnia obietnice
Feedback graczy dotarł ewidentnie do Blizzarda. Rod Fergusson na Twitterze potwierdził chęć wprowadzenia do Diablo 4 wspominanych wielokrotnie przez społeczność filtrów.
Problemów w Diablo 4 jest bardzo dużo. Jedni narzekają na wydajność gry, innym nie podoba się brak różnorodności World Tier 4, a jeszcze kolejni nie widzą po prostu powodu w rozwijaniu postaci. Chociaż ostatnia aktualizacja 1.1.1 okazała się krokiem we właściwym kierunku, zainteresowanie Diablo 4 cały czas maleje, a gracze oczekują bardziej drastycznych zmian.
Jednym z największych problemów dla doświadczonych graczy oraz ich silnych postaci jest liczba przedmiotów. Kiedy wchodzimy na wyższe poziomy Nightmare Dungeonów, każdy z nich sypie rzadkimi broniami i pancerzami, błyskawicznie zapełniając ekwipunek gracza. Niestety w większości przypadków są to niestety bezużyteczne przedmioty.
Graczom mocno doskwiera w rezultacie fakt, że Diablo 4 nie ma żadnego sposobu na filtrowanie przedmiotów. W grach pokroju Last Epoch czy Path of Exile stworzyć można własne filtry, które decydują o tym, jakie przedmioty będą podświetlać się na podłodze. Możemy wybrać w ten sposób interesujące nas statystyki i podnosić wyłącznie rzeczy, które są potencjalnie lepsze dla naszej postaci.