Diablo 4 - gracze błagają o zmianę jednej, bardzo frustrującej mechaniki

Piąty sezon Diablo 4 trwa w najlepsze. Chociaż premiera World of Warcraft: The War Within może odebrać trochę uwagi z action RPG, gracze dalej inwestują swój czas w kolejne postaci i wielu z nich domaga się właśnie ważnych zmian.

Diablo 4 dzieli aktualnie parę miesięcy od premiery nowego dodatku i jest w całkiem dobrym stanie. Po ostatnim sezonie szczególną popularnością cieszy się tryb Infernal Hordes. Nowość wprowadzona w ostatniej aktualizacji jest cennym źródłem większości bardzo ważnych dla rozwoju postaci zasobów. Tryb jest prosty do zrozumienia, ma odrobinę głębi i zapewnia tysiące demonów do mordowania dla miłośników Diablo. 

Z drugiej jednak strony nie wszystko poszło idealnie po premierze sezonu, a liczba różnego rodzaju błędów potrafiła przytłoczyć. Jedni mieli problemy z wydajnością, a inni cierpieli na różne bugi. Mimo to ciepło przyjęto ostatnią aktualizację, a w szczególności nowe buildy oraz dalsze zmiany do rozwoju postaci. Mamy w rezultacie solidną produkcję przygotowaną pod obszerną ekspansję i jeszcze więcej contentu.

Reklama

Nie oznacza to oczywiście, że gracze nie odnajdują rzeczy, które warto byłoby jeszcze usprawnić. Jeden z tego typu tematów zyskał sobie popularność niedawno na Reddicie. Autor chętnie komentowanego posta zwrócił uwagę na problem waypointów, czyli punktów szybkiej podróży. Mimo zmian do Renownu punkty te wciąż trzeba odkrywać w większości od nowa, w każdym kolejnym sezonie.

Zdaniem autora i wielu innych graczy komentujących powyższy post na Reddicie Diablo 4, uważa, że punkty szybkiej podróży powinny odblokowywać się automatycznie po ukończeniu kampanii. W innym wypadku, odblokowanie danego punktu odblokowywało by go permanentnie na całym koncie. Założenie nowej postaci lub rozpoczęcie nowego sezonu nie wiązałoby się wtedy z ponowną eksploracją tych samych terenów. 

Jeden z popularnych komentarzy do tego samego worka wrzuca również mechanikę Strongholdów, które również trzeba pokonywać na każdej nowej postaci, aby odblokować niektóre punkty szybkiej podróży lub Nightmare Dungeony. W przeciwieństwie jednak do waypointów, Strongholdy są bardziej powiązane z rozwojem postaci i często wykorzystywane są chociażby podczas levelowania. Sądząc po feedbacku graczy i wielu komentarzach pod powyższym postem, Blizzard ma przed sobą bardzo interesującą zagwozdkę do rozwikłania.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Diablo 4 | Blizzard Entertainment
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy