Reklama

Diablo 2: Resurrected - wersja na Nintendo Switch "jest bardzo dobra"

​Czy w takim razie można już przestać się martwić? Hm, wierzymy, ale nie ufamy i z ostatecznymi zachwytami poczekamy do 23 września. W niedawnym wywiadzie Blizzard i Vicarious Visions powiedzieli bowiem, że Diablo 2: Resurrected będzie na Nintendo Switch wręcz "śmigał". Oby ostatnie 3 dni do premiery śmignęły równie szybko.

Brak testów beta na Nintendo Switch wzbudził wiele obaw o to, jak - i czy w ogóle - najmniejsza z konsol poradzi sobie z odświeżoną wersją Diablo 2. Wszak gra potrafi zakrztusić całkiem dobrze wyposażone maszyny. Blizzard i Vicarious Games zapewniają, że nie ma się o co martwić i zapewniają, że przenośne Diablo będzie działało bardzo dobrze. Sami nie wiemy, co o tym myśleć. Z jednej strony jawią nam się koszmarki w stylu obiektów z minimalną ilością tekstur, z drugiej wiemy, co może zdziałać dobra optymalizacja. W końcu na Switch całkiem nieźle możemy się bawić przy Doom Ethernal.

Reklama

Jest jeszcze trzecia strona. Blizzard raczej po ostatnich wydarzeniach i remasterze Warcrafta nie może sobie pozwolić na kolejną wizerunkową wpadkę. Jeśli teraz nie mówią prawdy, to mogą szykować się na spore niezadowolenie graczy. Deweloperzy przyznają, że musieli dodać trochę więcej usprawnień, ale dotyczą one głównie wersji handheld i tego, w jaki sposób będzie wyświetlał się tekst, oraz niektóre elementy interfejsu.

Czego zatem powinni spodziewać się posiadacze Nintendo Switch? Przynajmniej porównywalnej jakości, jak na pozostałych konsolach. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że nie można liczyć na równie dobrą oprawę graficzną, co na mocniejszych sprzętach, alej jeśli Blizzard i Vicarious Visions twierdzą - w wywiadzie dla GamesBeat - że wersja na Switcha jest "bardzo dobra", to pozostaje nam mieć "bardzo dobre" nadzieje.

Kilka dni temu pisaliśmy o dość istotnej zmianie w porównaniu do innych platform. Otóż posiadacze konsoli od Nintendo nie będą mogli grać online w 8 osób. Maksymalna liczba graczy wynosi tutaj 4. Ma to mieć z wiązek z wydajnością, jak i czytelnością gry na małym ekranie w trybie przenośnym.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje