InZOI sprzedaje się jak szalone. "Koreańskie Simsy" pobiły rekord
Zaledwie tydzień po premierze InZoi zdołało zrobić coś, czego nie osiągnął żaden inny tytuł wydany przez Krafton. Uroczy, inspirowany The Sims symulator życia przekroczył próg miliona sprzedanych egzemplarzy w ramach wczesnego dostępu, ustanawiając tym samym nowy rekord sprzedażowy firmy. I to z pomocą... kotów.
W skrócie:
- InZoi, nowy symulator życia od Krafton, sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy w tydzień. To najszybciej przekroczony milion w historii firmy.
- Twórcy planują rozwijać markę jako długofalową serię; zapewniać graczom regularny kontakt i aktualizacje.
- Start wczesnego dostępu nie obył się bez kontrowersji - jedna z pierwszych łatek usuwała poważny błąd umożliwiający potrącanie dzieci.
Krafton - znany głównie z PUBG - nie był dotąd kojarzony z grami symulacyjnymi. Ale InZoi od początku celowało w inny segment rynku: graczy lubiących relaks, budowanie i codzienną rutynę. W grze opiekujemy się awatarami, budujemy relacje i - jak przystało na symulator życia - stawiamy drzewka, robimy zakupy i... przygarniamy koty.