Deweloper Marvel Rivals stworzył mapę 3v3 do Deadlock

Sukces Deadlock nie umknął twórcom konkurencyjnych shooterów. Jeden z nich postanowił nawet przyczynić się do rozwoju gry Valve i w wolnym czasie stworzył własną mapę.

Deadlock zapowiada się na kolejnego, popularnego multiplayera, który będzie walczył z Call of Duty, Valorantem czy Overwatchem o uwagę miłośników strzelanek. Już teraz Deadlock utrzymuje liczbę graczy online na poziomie ponad 100 tysięcy, co nie udaje się wielu grom. Szczególnie tym, które są jeszcze na etapie zamkniętej alphy i dostęp do nich jest bardzo ograniczony. 

Jedną z osób, która z przyjemnością grała ostatnio w Deadlock jest Cliff Schuldt, level designer nadchodzącej produkcji NetEase, Marvel Rivals. Schuldt pochwalił się na Twitterze, że produkcja Valve bardzo mi się podoba i postanowił zainwestować w nią więcej swojego czasu wolnego. W ok. tydzień udało mu się w rezultacie stworzyć dedykowaną mapę 3v3 do Deadlocka dzieki narzędziom zapewnionym graczom przez Valve. 

Reklama

Intersection, bo tak nazywa się zaprojektowana przez Schuldta mapa, doczekało się już swojej dedykowanej strony na Steamie i cieszy się sporym zainteresowaniem. Ponad siedem tysięcy osób zobaczyło ten projekt, 81 dodało go do ulubionych, a 111 osób wystawiło swoją ocenę. Aktualna średnia opinii to cztery gwiazdki. Komentarze mówią o świetnym projekcie, proszą o dalsze aktualizacje, a inni zdziwili się nawet, że już na tym etapie można do Deadlock robić własne mapy. 

Pomysł Schuldta jest definitywnie powiewem świeżości dla wielu graczy spędzających w alphie Deadlocka dużo czasu, bowiem Valve na razie pokazało im jedną mapę - The Cursed Apple. Jest to mapa 6v6 z czterema liniami, co oznacza, że dwie osoby zazwyczaj grają na linii solo. Tymczasem Schuldt zaproponował wariant 3v3, a zebrany dotychczas feedback sugeruje, że gracze są zainteresowani alternatywnymi trybami gry. 

Projekt Schuldta może być również bardzo dobrym znakiem dla graczy wyczekujących premiery Marvel Rivals. Już wczesne beta testy zapowiadały, że jest to interesujący tytuł z wyjątkowymi mechanikami. Teraz jednego z level designerów widzimy jednak w akcji i doskonale pokazuje on swoje umiejętności do adaptacji do innej gry, poznania innego narzędzia i stworzenia ciekawego pomysłu, który zaintrygował graczy Deadlock. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Deadlock | Marvel Rivals
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy