Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Detroit: Become Human z wysoką sprzedażą na PC. Gra odniosła sukces także na PS4

​Detroit: Become Human to tytuł, który odniósł niemały sukces nie tylko na PS4, ale także komputerach. Autorzy odpowiedzialni za projekt podzielili się danymi sprzedaży osadzonej w świecie androidów produkcji.

Detroit: Become Human na PC dostępny jest od grudnia ubiegłego roku. Gra to jedna z kilku pierwotnie dedykowanych wyłącznie konsoli PlayStation projektów, które wylądowały także na "blaszakach".

Reklama

Teraz deweloperzy ogłosili, że tytuł osadzony w futurystycznym świecie androidów przekroczył sprzedaż 5 milionów egzemplarzy na wszystkich platformach i ten rezultat udało się wypracować po publikacji gry na Steam. Na PC gra rozeszła się natomiast w nakładzie 1,5 mln egzemplarzy. Jak przyznano w oświadczeniu, wydanie Detroit: Become Human w sklepie Valve było dla autorów wspaniałym doświadczeniem, a reakcja graczy okazała się niezwykle pozytywna, zwłaszcza na rynku azjatyckim.

Do tego zainteresowanie tytułem zwiększyło się dzięki Community Play, czyli narzędziu dla streamerów i widzów na Twitchu, które fundamentalnie przeobraziło jednoosobową historię w doświadczenie całej społeczności. W skrócie jest to intuicyjne rozszerzenie na Twitchu, które umożliwia osobom prowadzącym transmisje na żywo oraz ich widzom wspólne podejmowanie decyzji w grze w czasie rzeczywistym. Prawie 500 streamerów grało ze wspomnianą nakładką opartą na ankiecie, a łącznie udział w niej wzięło ponad 1,5 miliona użytkowników.

W przeciwieństwie do Death Stranding, Detroit: Become Human miewało problemy z optymalizacją na PC. Ponadto gra wykorzystała kontrowersyjne zabezpieczenie antypirackie Denuvo, jednak Quantic Dream usunęło narzędzie zaraz po pojawieniu się produkcji na Steam. Była to także jedna z pierwszych większych gier, które pierwotnie debiutowały na Epic Games Store.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

Dowiedz się więcej na temat: Detroit: Become Human

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje