Reklama

Death Stranding "osiągnęło rekordową sprzedaż i globalne uznanie dla Sony"

​Death Stranding jest, jak twierdzi jeden z pracowników Sony, jedną z najważniejszych, dla firmy, marek generujących rekordową sprzedaż i pozytywnie wpływającą na odbiór japońskiego giganta na świecie.

Death Stranding jest grą, która odniosła duży sukces w branży, zdobywając uznanie wśród graczy. Sony wprawdzie nigdy nie chwaliło się dokładnymi danymi sprzedaży, aczkolwiek informacja umieszczona na profilu w serwisie Linkedin przez szefa jednego z wewnętrznych zespołów japońskiego przedsiębiorstwa, produkcja Hideo Kojimy stoi na równi z The Last of Us, God of War i Marvel’s Spider-Man uznawanych za najbardziej dochodowe dla firmy marki.

Michael Mumbauer określił je jako tytuły z pionierską technologią, które "osiągnęły rekordową sprzedaż i globalne uznanie dla Sony". Death Stranding pierwotnie trafiło na wyłączność PlayStation 4 w listopadzie 2019 roku, ale w lipcu 2020 roku zostało wydane także na komputerach.

Reklama

Wychodzi więc na to, że udostępnienie gry na takich platformach jak Epic Games Store czy Steam było strzałem w dziesiątkę, zważywszy na zasięgi tych platform. Zgodnie z danymi SteamSpy w Death Stranding w usłudze Valve zagrało ponad 1 milion użytkowników.

Death Stranding nie był zrozumiały dla wszystkich odbiorców. Fabuła jest całkiem groteskowa przedstawiająca katastrofalną wizję świata, który nawiedziły różnego rodzaju zniszczenia odpowiadające za powstanie przedziwnych anomalii. Jedną z nich jest deszcz, który wszystko, co zmoczy przemieszcza w czasie, przyspieszając proces starzenia.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje