Dead Island 2 sprzedało milion kopii w zaledwie trzy dni

​Nowa gra Deep Silver już po kilku dniach od premiery okazuje się sukcesem. Aż milion kopii Dead Island 2 rozeszło się w świat przez pierwsze trzy dni.

Nietrudno było uwierzyć, że na Dead Island 2 czeka bardzo wiele osób. Temat zombie zawsze cieszył się sporą popularnością w grach wideo, pierwsza część zyskała sobie dużo fanów, a przedpremierowe materiały zapowiadały zabawną, luźną grę, która zaoferuje sporo rozwałki.

Recenzje krytyków potwierdziły wizerunek budowany przez zwiastuny i fragmenty rozgrywki. Większość osób zgodnie twierdziła, że Dead Island 2 nie zrewolucjonizuje świata gier wideo i nie jest niczym odkrywczym, ale spełnia swoje zadanie i dostarcza przy tym dużo frajdy. Średnia ocen na OpenCriticu wynosi aktualnie 75, co jest solidnym wynikiem przy 112 recenzjach.

Reklama

Co jednak najważniejsze, Dead Island 2 sprzedaje się świetnie. Deep Silver pochwaliło się właśnie, że przez pierwsze trzy dni sprzedano ponad milion kopii gry. Gracze spędzili już w sequelu 11 milionów godzin, zginęli 28 milionów razy i zabili ponad 1,1 miliarda zombie.

Biorąc pod uwagę długi, chaotyczny i pełny problemów proces produkcji Dead Island 2, już teraz jest to bardzo szczęśliwe zwieńczenie tej wieloletniej przygody. Deep Silver udało się dostarczyć fanom serii kompletną, udaną i ciepło odebraną przez wiele osób produkcję. Z czasem sprzedaż powinna rosnąć, a okazjonalne promocje i dalszy rozwój gry powinny zachęcić do spróbowania swoich sił w tym tytule więcej osób.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dead Island 2 | Deep Silver
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy