Dark Souls: Legendarna gra odświeżona na nowym silniku
Seria gier "Dark Souls" od ponad dekady cieszy się wielką popularnością. Fani tej produkcji z otwartym światem czekają od kilku lat na czwartą część serii. Ta jednak nadal nie nadchodzi. Z pomocą przyszło studio TeaserPlay, które postanowiło wykonać nieoficjalny zwiastun "czwórki".
"Dark Souls" to legendarna seria gier zapoczątkowana we wrześniu 2011 roku przez japońskie studio From Software. Był to "duchowy następca" jednej z najtrudniejszych gier początku XXI wieku - "Demon’s Souls". Gracz wciela się w postać "nieumarłego". Walczyć można w tej grze z przeciwnikami na wiele sposobów. Za pomocą broni palnej, białej, magią czy też ładunkami wybuchowymi.
Walutą w tej rozgrywce są dusze, które otrzymujemy między innymi w ramach nagrody za zneutralizowanie wrogów. Produkcja charakteryzuje się ponadprzeciętnie trudnym poziomem trudności. Jest to gra, która powoduje w wielu graczach dużo irytacji, co można zobaczyć na różnych kompilacjach na YouTube.
Do tej pory wyszły trzy części spod marki "Dark Souls". Ostatnia z nich miała premierę w 2016 roku, czyli już sześć lat temu. Gracze czekają na czwartą część. Niestety nadal bezskutecznie. Jednak z pomocą przyszło studio TeaserPlay, które stworzyło nieoficjalny zwiastun czwartej części. Jest ona oparta o silnik graficzny Unreal Engine 5. Projekt wyszedł doskonale.
Fani z całego świata od lat oczekują czwartej części, ale nic nie wskazuje na to, by miała ona nadejść w najbliższym czasie. TeaserPlay na swoim niespełna dwuminutowym zwiastunie ukazał, jak mogłaby ona wyglądać.
Widzimy na nim rycerza - głównego bohatera, który przemierza otwarty świat "Skyrima". Jako, że zwiastun oparty jest o silnik Unreal Engine 5 od Epic Games, warstwa graficzna wygląda wręcz nieprawdopodobnie.
Oświetlenie, szczegółowość detali, wykonanie postaci głównego bohatera naprawdę zasługują na wielki szacunek. Materiał wygląda niezwykle realistycznie. Gdyby był to trailer rzeczywistej gry, byłaby ona jednym z najgłośniejszych tytułów ostatnich lat.