Content Warning - niskobudżetowy horror z milionem sprzedanych kopii
Content Warning, gra stworzona przez niezależne studio Landfall, przekroczyła barierę miliona sprzedanych kopii, dołączając tym samym do grona 6,6 milionów graczy, którzy zdobyli swoje egzemplarze za darmo w dniu premiery.
Content Warning, horror kooperacyjny (dla 2-4 osób), w którym gracze filmują nawiedzone miejsca, stając się gwiazdami internetowymi, osiągnął imponujący sukces sprzedażowy. Landfall, deweloper gry, ogłosił dziś, że liczba sprzedanych kopii przekroczyła milion. Wcześniej, gdy tytuł był dostępny bezpłatnie, czyli 1 kwietnia, pobrało go 6,6 miliona graczy. Na oficjalnych kanałach społecznościowych studio podziękowało swoim fanom za wsparcie, określając swoje dzieło jako "naszą małą, przerażającą grę".
Oprócz samej informacji o sprzedaży Landfall zapowiedziało również kilka "zabawnych" aktualizacji i poprawek, które mają niebawem trafić do gry. Konkretne daty wypuszczenia tych nowości nie zostały jeszcze ujawnione.
Recenzje na platformie Steam, gdzie gra posiada na chwilę obecną ponad 6200 opinii, są w 92 proc. pozytywne. Gracze chwalą atmosferę i pomysł, chociaż niektórzy z nich wskazują również na pewne niedoskonałości. Z mniej entuzjastycznych recenzji wynika, że gra jest "zabawna, ale niedoskonała" oraz brakuje jej zawartości, która mogłaby zaangażować na dłużej. Jeśli chcecie sprawdzić sami, czy bliżej wam do tej pierwszej grupy, czy może do drugiej, swoją kopię kupicie za niespełna 37 złotych.
Następną grę Landfall, Haste: Broken Worlds, można już dodać do listy życzeń na Steam. Gracze mają nadzieję, że wprowadzi ich ona w nowe, ekscytujące światy, unikając przy tym bolączek, które nieco osłabiły wizerunek Content Warning.