CD-Action zmieni się w kwartalnik?

​Oficjalne ogłoszenie na stronie magazynu informuje o tym, że w związku z rosnącymi cenami papieru, inflacją i chęcią utrzymania poziomu czasopisma, redakcję czekają spore zmiany. Na szczęście nie personalne.

To, że inflacja szaleje, ceny wszelkich materiałów rosną w górę, a Polski Ład dobije polskich przedsiębiorców, odczujemy wszyscy. Fani największego polskiego czasopisma o grach komputerowych CD-Action mogli to już zauważyć przy okazji ostatniego numeru. W związku z rosnącymi cenami papieru magazyn podrożał do 14,99 zł. Teraz redakcja informuje, że nie da rady wydawać pisma nawet w tej cenie.

News na stronie CDA informuje o tym, że kolejny numer czasopisma pojawi się w kioskach dopiero w... kwietniu i "będzie nieco inny". Redakcja określa go mianem CD-Action na sterydach. Magazyn ma się stać grubszy, droższy i wydawany na jeszcze lepszym papierze. Mają w nim pojawiać się zupełnie unikalne treści, których nie znajdziemy na cdaction.pl. Dotychczas było tak, że część treści pojawiała się i w magazynie i na stronie internetowej.

Reklama

Redakcja informuje także, że przeanalizowała wszystkie za i przeciw dotyczące zmian w obrębie pisma, które pozwoliłyby na 4 tygodniowy cykl wydawniczy. Ekipa nie chce uszczuplać składu redakcyjnego, obcinać liczby stron, czy oferować gorszej jakości papieru. Tym bardziej że w przeszłości CD-Action przechodził już podobne zmiany i nigdy nie wyszły one na dobre.

Papierowe CD-Action z ekskluzywnymi treściami

CDA nie chce także stać się w 100% internetowy. Redakcja mogłaby skupić się głównie na rozwoju YouTube i treści w ramach swojego serwisu, ale ma sporo pomysłów na to, co mogłoby pojawiać się w nowej, kwartalnej formule. Przy okazji zwróciła się do fanów o podrzucanie swoich marzeń i pomysłów.

Sekcja komentarzy pod postem aż kipi. Wielu użytkowników jest niezadowolonych z tej decyzji. Przypominają, że CDA zebrało niedawno ponad milion złotych od akcjonariuszy. Wiele osób, które wykupiło prenumeratę 13 numerów, czuje się po prostu oszukanych. Inni z kolei piszą, że woleliby nawet podwyżkę do kwoty 20-25 zł za numer i utrzymanie 4-tygodniowego cyklu. A jakie jest wasze zdanie?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: CD-Action
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama