Call of Duty 2025 kolejnym remasterem? Przecieki mówią o powrocie tego tytułu

Activision spodobał się najwyraźniej odbiór ostatnich odsłon Call of Duty: Modern Warfare. Według ostatnich plotek pod koniec 2025 roku miałaby być kontynuacją przyszłorocznego tytułu.

Kiedy Call of Duty: Modern Warfare 2 trafiało do sprzedaży, za kulisami krążyły plotki o zerwaniu corocznego modelu wydawniczego serii. Activision miało dać Infinity Ward więcej czasu na rozwój ich nowej produkcji. Zamiast wydawać kolejną część pod koniec tego roku, pojawić miały się płatne dodatki wzbogacające kampanię oraz multiplayer.

Plany te w międzyczasie uległy zmianie, a projekt, który rozpoczął się jako dodatek do Call of Duty: Modern Warfare 2, stał się pełnoprawną odsłoną serii. Już 10 listopada 2023 roku fani COD-a będą musieli zapłacić za nową produkcję Sledgehammer Games, a dotychczasowy model wydawniczy pozostaje niezmieniony.

Reklama

Nie da się jednak ukryć, że przejście z MW2 na MW3 nie będzie aż tak drastyczną zmianą. Oficjalna prezentacja gry zapowiada produkcję bardzo podobną do Modern Warfare 2. Sledgehammer pokusiło się o kilka zmian z myślą o weteranach Call of Duty, ale w dużym stopniu rozwinęli jedynie to, co w zeszłym roku dostarczyło nam Infinity Ward. Do nadchodzącej gry przejdą nawet przedmioty kosmetyczne z MW2.

Według użytkownika @el_bobberto na Twitterze, Activision planuje podejść bardzo podobnie do Call of Duty 2025. Wiemy na razie, że w przyszłym roku do sprzedaży trafić ma nowa odsłona tworzona przez Treyarch. Plotki sugerowały, że nadchodzi kolejna odsłona Black Opsa. El_bobberto informuje, że kolejny COD miałby być kontynuacją tego tytułu.

Za kulisami mówi się najwyraźniej o odświeżeniu map z Black Opsa 2. W listopadzie 2025 roku pojawiłaby się w rezultacie gra, która rozwinęłaby tytuł wypuszczony rok wcześniej przez Treyarch. Oczywiście nawet jeżeli Activision ma aktualnie takie plany, do ich realizacji zostały ponad dwa lata. Jak pokazał nam ten rok, wiele może się jeszcze zmienić.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Activision
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy