Blizzard naprawia poważny błąd w Diablo 4
W drugiej połowie weekendu wśród fanów Diablo 4 królował konkretny dungeon, który zawierał ogromną liczbę elitarnych mobów. Dziś w nocy Blizzard zaadresował ten problem.
Wczesny dostęp do Diablo 4 w oczach Blizzarda jest najwyraźniej okazją do przeprowadzenia kolejnych testów i szybkiego naprawienia rzeczy, które powinny zmienić się przed jutrzejszą premierą. Od 2 czerwca dostaliśmy znaczące zmiany do balansu postaci i naprawione zostały liczne błędy.
Najpoważniejszym z dotychczasowych błędów, poza tym uniemożliwiającym grę posiadaczom PlayStation, była bez wątpienia ogromna liczba elitarnych potworów w niektórych dungeonach. Wielu graczy całą niedzielę spędziło w Maugan’s Folley, gdzie pierwszych kilka pokojów zawierało dziesiątki elit.
Błąd został już naprawiony i elity mają w normalnych ilościach pojawiać się na dungeonach, ale jego istnienie wpłynęło znacząco na tempo rozwoju postaci i wyścig do 100 poziomu. Liczba rzadkich potworów w Maugan’s Folley była bardzo duża, co gwarantowało graczom możliwość szybkiego grindu przedmiotów i punktów doświadczenia.
Blizzardowi trzeba jednak przyznać, że jak na razie bardzo szybko reagował na poważne problemy w Diablo 4. Błyskawicznie dostaliśmy odpowiedź w kwestii bugów na PlayStation, a teraz udało się rozwiązać również kwestię problematycznych dungeonów.