Bethesda tonęła w spotkaniach. Były deweloper tłumaczy, dlaczego odszedł

Dzięki Redditowi zajrzeliśmy ostatnio za kulisy Starfielda. Jeden z byłych deweloperów Bethesdy zdradził, jak wyglądała praca nad najnowszą produkcją studia.

Jeżeli przez ostatnią dekadę graliście w jakąś produkcję Bethesdy, mieliście do czynienia z bardzo wieloma efektami pracy Nate’a Purkeypile’a. Mogliście tylko nie zdawać sobie z tego sprawy. Przez lata był on jednym z artystów odpowiedzialnych za budowanie świata oraz oświetlenie. Pracował m.in. nad Fallout 3, Fallout 4Skyrim, był głównym artystą Fallout 76, a ostatnio brał udział w produkcji Starfield

Reklama

Purkeypile ostatecznie odszedł jednak z Bethesdy w środku powstawania nowej gry i założył własne studio. Just Purkey Games to aktualnie firma jednego dewelopera, której pierwsza produkcja, The Axis Unseen, zapowiada się na bardzo ciekawy horror. Były pracownik Bethesdy zrezygnował z dalszego rozwoju pod skrzydłami tak dużego studia i odszedł w kierunku własnej działalności. 

Nate Purkeypile opublikował niedawno krótki zwiastun The Axis Unseen na Reddicie. Przy tej okazji otworzył się nieco na temat swoich dotychczasowych doświadczeń, pracy w Bethesdzie i podał swoje powody, dlaczego zdecydował się odejść ze studia w trakcie produkcji Starfielda. 

Czy liczba spotkań i pełen pracowników zespół przyczyniły się jakoś do odbioru Starfielda i ostatnich słabszych recenzji dodatku Shattered Space? Trudno powiedzieć. Firmy działają na różnych zasadach, a kiedy liczba projektów i zobowiązań rośnie, rośnie również liczba pracowników. Bez wątpienia nie były to dobre warunki do pracy dla Purkeypile’a, który zdaje się szczęśliwy ze swojej decyzji, a efekty jego wysiłków poznamy już niedługo.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bethesda Softworks | Fallout 4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy