Assassin's Creed Mirage będzie przypominał pierwszą część serii?

Ubisoft planuje umieścić w opcjach graficznych Assassin’s Creed Mirage specjalny filtr, który sprawi, że świat gry zyska charakterystyczny, niebieskawy odcień, znany z pierwszej części serii.

Według wszystkich zapowiedzi i obietnic Ubisoftu, Assassin’s Creed Mirage ma zabrać graczy do korzeni serii. Wypuszczony niedawno materiał wideo, obrazujący powstawanie gry, również dotyczy “powrotu do przeszłości" - w tym elementów tak charakterystycznych dla początków serii jak parkour, ciche zabójstwa i skradanie się. Jest to spora odmiana względem poprzedniej części, w której twórcy postawili znacznie większy nacisk na otwartą walkę, najwyraźniej uznając, że styl skrytobójcy średnio pasuje do historii o Wikingach i mieszkańcach krajów nordyckich.

Reklama

Jednak to nie wszystko, czym twórcy gry chcą uraczyć fanów serii, którzy być może na pewnym etapie stwierdzili, że Assassin’s Creed już nie jest dla nich. W materiale zaprezentowano “nostalgiczny" filtr graficzny, który sprawi, że Bagdad i jego otoczenie nabiorą charakterystycznego, nieco “wypranego", niebiesko-szarego odcienia. W ten sposób twórcy chcą uzyskać efekt podobny do tego, co widzieliśmy w pierwszej części serii. Poniżej możecie zobaczyć cały, nowy zwiastun oraz działanie wspomnianego filtra:

Assassin’s Creed Mirage ma graczom dać możliwość sterowania krokami Basima, którego poznaliśmy w Valhalli, jednak zamiast śnieżnych fiordów będzie on zwiedzał Bliski Wschód - a w szczególności wspomniany Bagdad. Fabuła gry ma się jednak toczyć dużo wcześniej niż wydarzenia, które znamy z Valhalli - jeszcze za czasów młodości Basima.

Gra pojawi się 12 października na konsolach PlayStation 5, Xboxach nowej generacji, PS4, Xbox One oraz pecetach. Więcej szczegółów na temat gry powinniśmy też poznać na pokazie Ubisoft Forward, który zaplanowano na 12 czerwca.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Assassin's Creed Mirage | Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy