Warcraft III - Nieumarli (Misja VI)

Kampania Nieumarłych

[2] - Czas Czarnej Skały [6]

Legenda:
S - Start
  K - Khanzo
  G - Genjuros
  M - Mazrigos
  T - Throk'Feroth
  J - Jubei'Thos
  sM - Smoki

Reklama

Jak każdy strateg wiesz zapewne, że niekorzystnie jest

prowadzić wojnę na kilku frontach. Tutaj masz ich aż trzy.

Walka będzie więc o tyle trudniejsza. Na domiar złego w 

pobliżu do twojej bazy znajdują się smocze gniazda. Są one

oznaczone jako sM.

Smoki nie zaatakują twojego obozu, ale gdy wyruszysz z ofensywą

natrafisz na nie po drodze. Dobrze więc aby już na samym

początku rozprawić się z nimi. Nie zapominaj w wojennym

motłochu o odpowiedniej rozbudowie defensywnej bazy. Postaw

co najmniej po pięć zikkuratów z każdej od północy i wschodu.

Z tych właśnie stron ataki będą najsilniejsze.

 

 

 

 

 

Dziennik Zadań

Główne:

  • Studnia Słońca
    • Pokonaj strażników studni słońca [G1#1]

[G1#1]

Studnia słońca znajduje się

w bardzo niekorzystnym położeniu. Aby się tam dostać należy

zniszczyć, co najmniej dwie osady orków. Na domiar złego czerwona

baza posiada bardzo wiele skrzydlatych smoków, które są bardzo

niebezpieczne. Aby się ich pozbyć musisz użyć lodowych żmij,

które w tej mapie słusznie mogą być podstawą twojej armii.

Są one bardzo wytrzymałe, a ich atak jest naprawdę potężny.

Musisz jednak uważać na jednostki wroga, które mogą atakować

jednostki latające. Jeśli lodowe żmije są fundamentem twojej

armii, w pierwszej kolejności niszcz jednostki atakujące na

odległość. Dwóm oddziałom powinno się udać z tym zadaniem,

jednak jeden z nich powinien być złożony tylko z lodowych

żmij.

Dodatkowe:

  • Zabij bohaterów orków
    • Genjuros [D1#1]
    • Khanzo [D1#2]
    • Mazrigos [D1#3]
    • Throk'Feroth [D1#4]
    • Jubei'Thos [D1#5]

[D1#1]

[D1#2]

[D1#3]

[D1#4]

[D1#1]

W takiej kolejności w jakiej

są poukładane obrazki powinieneś zabijać wrogich bohaterów

i zarazem niszczyć ich osady. Wioski Khanzo'a i Genjuros'a

stawią raczej słaby opór i oddział, który dostałeś na samym

początku gry powinien w zupełności wystarczyć do ich pokonania.

Choć musisz uważać na ogry, które mogą mocno namieszać. Jeśli

chodzi o Mazrigos'a i Throk'Feroth'a to są oni już silniejsi

i musisz poświęcić im więcej uwagi. Tutaj możesz już rozpocząć

przygotowania do zadania głównego i zwerbować jeden mocny

oddział lodowcowych żmij.

Wstęp

Budynki

Jednostki

Kampania

Nieumarłych [2] - Pełznąc przez Prochy [1]

Kampania Nieumarłych [2] - Wykopując

Trupy [2] Kampania

Nieumarłych [2] - Wieczne Królestwo [3]

Kampania Nieumarłych

[2] - Klucz Trzech Księżyców [4]

Kampania Nieumarłych

[2] - Upadek Silvermoon [5] Kampania

Nieumarłych [2] - Czas Czarnej Skały [6]

Kampania

Nieumarłych [2] - Oblężenie Dalaranu [7]

Kampania Nieumarłych

[2] - Pod Płonącym Niebem [8]

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy