Warcraft III - Nieumarli (Jednostki)

Jednostki

Akolita
Koszt: 90 złota, 1 jedzenia
Wymagania: brak
HP: 180
Manna: brak

Jest to jednostka, której zadaniem jest wznoszenie wszelakiego typu budynków jak również pozyskiwanie złota z kopalni. W przeciwieństwie do chłopa akolita nie może uczestniczyć w wyrębie lasu.

Reklama
Cień
Koszt: 1 jedzenia
Wymagania: Zamek
HP: 250
Manna: brak
Cień jest idealną jednostką zwiadowczą. Nie jest ona widziana dla jednostek wroga, więc można bezkarnie przechadzać się po wrogim nam mieście. Należy to oczywiście wykorzystać w każdej sytuacji.
Ghul
Koszt: 330 złota, 2 jedzenia
Wymagania: brak
HP: 330
Manna: brak
Guhule to początkowo podstawowa siła armii nieumarłych. Przez pierwsze kilka misji spełniają swoją rolę jako jednostka atakująca. Jednak wraz z postępem gry są coraz mniej przydatne w walce. Ich rolą jest również wyrąb lasu i zdobywanie drewna potrzebnego do budowy budynków oraz szkolenia niektórych jednostek.
Bies Podziemi
Koszt: 250 złota, 4 drewna, 3 jedzenia
Wymagania: Cmentarz
HP: 550
Manna: brak
Bardzo przydatna jednostka atakująca jednostki naziemne z dystansu. Dzięki zaklęciu sieć idealnie nadaje się do ściągania jednostek latających na ziemię. W misjach gdzie aż roi się od latających przeciwników armię należy budować na tych właśnie stworach.
Gargulec
Koszt: 220 złota, 30 drewna, 2 jedzenia
Wymagania: Czarna cytadela, Cmentarz
HP: 400
Jest to pierwsza jednostka latająca, toteż należy ją odpowiednio stosować. Idealnie nadaje się ona na tropienie wrogich oddziałów oraz jako jednostka zwiadowcza. Dzięki szybkości można większymi oddziałami Gargulców przeprowadzać szybkie niespodziewane ataki.
Wóz Mięsa
Koszt: 270 złota, 65 drewna, 4 jedzenia
Wymagania: brak
HP: 450
Manna: brak
Dzięki dużemu zasięgowi wóz mięsa idealnie nadaje się do niszczenia wrogich wież obronnych. Bardzo dobrze radzi sobie również z innymi budynkami. W walce z jednostkami wroga musi posiadać wsparcie w postaci stworów walczących wręcz. Podczas obrzucania wrogiej piechoty mięsem sojusznicze jednostki też doznają niewielkich obrażeń.
Plugastwo
Koszt: 280 złota, 70 drewna, 4 jedzenia
Wymagania: Czarna Cytadela
HP: 1080
Manna: brak
W momencie, gdy stwór ten będzie dostępny automatycznie powinien stać się podstawowa jednostką atakującą. Jest wolny, ale za to bardzo wytrzymały i silny.
Nekromanta
Koszt: 170 złota, 20 drewna, 2 jedzenia
Wymagania: brak
HP: 230
Manna: 200
Nekromanta nie jest silną jednostką atakującą. Jego przydatność odzwierciedla się w jego silnych czarach. Może przywoływać szkielety, poprawiać statystyki jednostek sojuszniczych jak również spowalniać piechotę wroga.
Banshee
Koszt: 180 złota, 90 drewna, 2 jedzenia
Wymagania: brak
HP: 210
Manna: 200
Ta niezbyt przyjemna pani bardzo przyda się w twoich oddziałach toteż warto w nią zainwestować. Najważniejszym czarem jaki posiada jest opętanie, które powoduje przeciągnięcie jednostek wroga na twoją stronę. Co prawda Banshee wtedy ginie jednak jest to i tak mała cena za nowego silnego potwora.
Lodowy Żmij
Koszt: 450 złota, 120 drewna, 7 jedzenia
Wymagania: brak
HP: 1100
Manna: brak
Lodowy Żmij jest moją ulubioną jednostką, toteż moja armia posiada co najmniej jeden oddział złożony wyłącznie z tych jednostek. Jest to stwór bardzo wytrzymały i posiada dużą siłę rażenia. Dzięki możliwości latania Lodowy Żmij atakuje w miejscach, gdzie obrona jest najsłabsza - czyli od strony np. gór lub lasu, gdzie nie ma struktur obronnych.
Szkielet Wojownik
Koszt: brak
Wymagania: brak
HP: 180
Manna: brak
Szkielety są tworzone przez nekromantę. Należy je bardziej traktować jako wsparcie w walce. Są one tworzone ze szczątek poległych wojowników - niezależnie, kim byli oni "za życia". Czas ich działania jest ograniczony, ale można przedłużyć ich "żywotność" dzięki zaklęciu "Długowieczność Szkieletów".

Wstęp

Budynki

Jednostki

Kampania Nieumarłych [2] - Pełznąc

przez Prochy [1]

Kampania

Nieumarłych [2] - Wykopując Trupy [2]

Kampania Nieumarłych

[2] - Wieczne Królestwo [3] Kampania

Nieumarłych [2] - Klucz Trzech Księżyców [4]

Kampania Nieumarłych

[2] - Upadek Silvermoon [5] Kampania

Nieumarłych [2] - Czas Czarnej Skały [6]

Kampania Nieumarłych

[2] - Oblężenie Dalaranu [7] Kampania

Nieumarłych [2] - Pod Płonącym Niebem [8]

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy