Jednostki
Akolita |
|
Cień Koszt: 1 jedzenia Wymagania: Zamek HP: 250 Manna: brak Cień jest idealną jednostką zwiadowczą. Nie jest ona widziana dla jednostek wroga, więc można bezkarnie przechadzać się po wrogim nam mieście. Należy to oczywiście wykorzystać w każdej sytuacji. |
|
Ghul Koszt: 330 złota, 2 jedzenia Wymagania: brak HP: 330 Manna: brak Guhule to początkowo podstawowa siła armii nieumarłych. Przez pierwsze kilka misji spełniają swoją rolę jako jednostka atakująca. Jednak wraz z postępem gry są coraz mniej przydatne w walce. Ich rolą jest również wyrąb lasu i zdobywanie drewna potrzebnego do budowy budynków oraz szkolenia niektórych jednostek. |
|
Bies
Podziemi Koszt: 250 złota, 4 drewna, 3 jedzenia Wymagania: Cmentarz HP: 550 Manna: brak Bardzo przydatna jednostka atakująca jednostki naziemne z dystansu. Dzięki zaklęciu sieć idealnie nadaje się do ściągania jednostek latających na ziemię. W misjach gdzie aż roi się od latających przeciwników armię należy budować na tych właśnie stworach. |
|
Gargulec Koszt: 220 złota, 30 drewna, 2 jedzenia Wymagania: Czarna cytadela, Cmentarz HP: 400 Jest to pierwsza jednostka latająca, toteż należy ją odpowiednio stosować. Idealnie nadaje się ona na tropienie wrogich oddziałów oraz jako jednostka zwiadowcza. Dzięki szybkości można większymi oddziałami Gargulców przeprowadzać szybkie niespodziewane ataki. |
|
Wóz
Mięsa Koszt: 270 złota, 65 drewna, 4 jedzenia Wymagania: brak HP: 450 Manna: brak Dzięki dużemu zasięgowi wóz mięsa idealnie nadaje się do niszczenia wrogich wież obronnych. Bardzo dobrze radzi sobie również z innymi budynkami. W walce z jednostkami wroga musi posiadać wsparcie w postaci stworów walczących wręcz. Podczas obrzucania wrogiej piechoty mięsem sojusznicze jednostki też doznają niewielkich obrażeń. |
|
Plugastwo Koszt: 280 złota, 70 drewna, 4 jedzenia Wymagania: Czarna Cytadela HP: 1080 Manna: brak W momencie, gdy stwór ten będzie dostępny automatycznie powinien stać się podstawowa jednostką atakującą. Jest wolny, ale za to bardzo wytrzymały i silny. |
|
Nekromanta Koszt: 170 złota, 20 drewna, 2 jedzenia Wymagania: brak HP: 230 Manna: 200 Nekromanta nie jest silną jednostką atakującą. Jego przydatność odzwierciedla się w jego silnych czarach. Może przywoływać szkielety, poprawiać statystyki jednostek sojuszniczych jak również spowalniać piechotę wroga. |
|
Banshee
Koszt: 180 złota, 90 drewna, 2 jedzenia Wymagania: brak HP: 210 Manna: 200 Ta niezbyt przyjemna pani bardzo przyda się w twoich oddziałach toteż warto w nią zainwestować. Najważniejszym czarem jaki posiada jest opętanie, które powoduje przeciągnięcie jednostek wroga na twoją stronę. Co prawda Banshee wtedy ginie jednak jest to i tak mała cena za nowego silnego potwora. |
|
Lodowy
Żmij Koszt: 450 złota, 120 drewna, 7 jedzenia Wymagania: brak HP: 1100 Manna: brak Lodowy Żmij jest moją ulubioną jednostką, toteż moja armia posiada co najmniej jeden oddział złożony wyłącznie z tych jednostek. Jest to stwór bardzo wytrzymały i posiada dużą siłę rażenia. Dzięki możliwości latania Lodowy Żmij atakuje w miejscach, gdzie obrona jest najsłabsza - czyli od strony np. gór lub lasu, gdzie nie ma struktur obronnych. |
|
Szkielet
Wojownik Koszt: brak Wymagania: brak HP: 180 Manna: brak Szkielety są tworzone przez nekromantę. Należy je bardziej traktować jako wsparcie w walce. Są one tworzone ze szczątek poległych wojowników - niezależnie, kim byli oni "za życia". Czas ich działania jest ograniczony, ale można przedłużyć ich "żywotność" dzięki zaklęciu "Długowieczność Szkieletów". |
Budynki
Kampania Nieumarłych [2] - Pełznąc
przez Prochy [1]
Kampania
Nieumarłych [2] - Wykopując Trupy [2]
[2] - Wieczne Królestwo [3] Kampania
Nieumarłych [2] - Klucz Trzech Księżyców [4]
[2] - Upadek Silvermoon [5] Kampania
Nieumarłych [2] - Czas Czarnej Skały [6]
[2] - Oblężenie Dalaranu [7] Kampania
Nieumarłych [2] - Pod Płonącym Niebem [8]