The Sims 2: Nocne Życie

Producent: Maxis
Wydawca: Electronic Arts Inc.
Dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
Rodzaj gry: strategia / logiczna
Data wydania: wrzesień 2005
Wymagania sprzętowe: Pentium 600 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB
Sugerowana cena: 79 PLN

To, że Maxis planował zatopić rynek gier dodatkami do swojej przebojowej gry "The Sims 2", było pewne od chwili, kiedy usłyszeliśmy o rozpoczęciu prac nad tym tytułem. Co prawda jak na razie w stosunku do "Nocnego Życia" nie odczuwa się aż tak wielkiej presji marketingowej, jak to miało miejsce w przypadku "Na Studiach". Z całą pewnością możemy być pewni, że warsztat doświadczeń zespołu deweloperskiego jest gwarancją sukcesu tego rozszerzenia. Nie da się też ukryć analogii do dodatków wydawanych do pierwszej części "The Sims". Obecnie w planie produkcyjnym jest "Nocne Życie", w którym imprezowanie, oddawanie się uciechom nocy, picie i przeżywanie jednonocnych przygód będzie na porządku dziennym. Jeśli więc jesteś chłopakiem o wątpliwym powodzeniu u dziewczyn, bądź kobietą, której nikt nie zaprasza na balety w popularnych klubach twojego miasta, to... "The Sims 2: Nocne Życie" będzie dla Ciebie idealnym przewodnikiem po świecie, w którym rządzi dobra muzyka, zabawa i ogólny "highlife". A co z resztą? Reszta niech spojrzy na "Nightlife" z przymrużeniem oka.

Wrota do nocnych uciech staną przed nami pełnym otworem. Nasze Simy będą mogły poznać prawie każdy aspekt imprezowania w nocnych klubach. Nie będziemy już na prywatkach, parapetówkach czy też innych balangach. Nie! Pora ruszyć w miasto i stać się królem nocy! Tylko wyłącznie od nas zależeć będzie, czy dany Sim wyjdzie się pobawić ze swoją ukochaną w dyskotece, czy razem z kolegami wyruszy na łowy w poszukiwaniu tej jednej jedynej, która zdoła go ujarzmić tej nocy. Jeśli zaś zapragniemy postawić na szale cały swój majątek i spróbować stać się milionerem w kasynie to także będziemy mieć taką możliwość. Specjalnie dla potrzeb gry wprowadzono nowy wskaźnik - pokazuje on poziom zachwytu Sima z odbywanych właśnie uciech - czy to z partnerem, czy to z nowo poznanym Simem, albo po prostu z kumplami, czy koleżankami szalejącymi z nami na parkiecie.

Szaleństwa sobotniej nocy nabiorą dla Simów zupełnie nowego oblicza, kiedy będą one mogły wchodzić w interakcje z ponad 125 nowymi obiektami. Jeśli zechcą mogą korzystać z obfitej oferty baru, panoszyć się w loży dla VIP-ów, czy przepuszczać pieniądze przy stole pokera. Maxis jak zwykle popisał się projektując możliwości, jakie staną przed naszymi Simami otworem - chcesz zostać DJ-em, za którym szaleć będą klubowicze? Nic prostszego - wystarczy zdobyć kwalifikacje, potem doświadczenie i już możesz robić karierę jako miksujący DJ. Tak naprawdę producenci chwalą się, że Simy będą mogły sprostać każdemu zadaniu związanemu z clubbingiem - zarówno pod kątem klubowicza, jak i pracownika obsługi, czy też organizatora, tudzież gwiazdy wieczoru.

Pierwsze informacje na temat "Nocnego Życia" pojawiły się 6 kwietnia, jakkolwiek już wcześniej niektóre media nieoficjalnie informowały, że ów dodatek produkowany jest równolegle do "Na Studiach". Tematyka tak naprawdę nie może być zaskoczeniem - Maxis nie prezentuje tutaj nic nowego - "Nocne Życie" to rozbudowana hybryda "Randki" i "Gwiazdora" wydanych w ramach rozszerzeń pierwszej części "The Sims". W świetle nieoczekiwanego sukcesu "The Singles" i produkcji jej drugiej części, zespół Willa Wrighta po prostu musiał zareagować. Efektem jest właśnie "Nocne Życie", dodatek łączący w sobie wyżej wymienione produkcje z elementami uderzającymi stricte w "Singles 2".

I tak naprawdę to wszystkie informacje które jak dotąd ujawnili Rod Humble i Tim LeTourneau - szefowie projektu "Nocne Życie" - w wywiadzie dla serwisu IGN. Wiadomości są szczątkowe, zaś sam wywiad w większości skupia się bardziej na ich osobach niż na meritum tematu. Premiera zapowiedziana jest na jesień tego roku i zapewne dodatek zostanie wydany na CD, a nie (jak spekulowano) na płycie DVD. W Polsce dystrybucją zajmie się firma Electronic Arts i oczywiście wyda grę w ojczystym języku. Wersja podstawowa "The Sims 2" będzie wymagana, by zagrać w "Nightlife".

Kokosz

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | wrzesień | dystrybutor | wydawca | The Sims
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy