Rezerwowe Psy 2

Producent: Nekrosoft

Wydawca: Zuxxez

Dystrybutor PL: TopWare Poland

Rodzaj gry: Turowa gra akcji

Wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Data premiery: II kwartał 2003



Większość graczy z pewnością przyzna, że największą popularnością i zainteresowaniem cieszą się głównie gry brutalne i kontrowersyjne, prawda? Pojawiająca się w grze przemoc, seks i wulgarne zachowanie, ma skutecznie przyciągnąć szerokie grono graczy. Naklejka znajdująca się na pudełku i informująca, iż produkt dostępny jest jedynie dla pełnoletnich graczy, jeszcze bardziej przyciąga młodsze pokolenie. Panowie z grupy Nekrosoft w ten właśnie sposób promowali swą debiutancką grę, która nosiła nazwę Rezerwowe Psy i wzbudziła wokół siebie liczne kontrowersje. Prawdę mówiąc po godzinach spędzonych przy grze można śmiało stwierdzić, że jest to świetna gra turowa wyposażona w bardzo wielkie i zarazem, realistyczne zaplecze militarne. Co prawda gra mogła obrazić niejednego czułego człowieka, lecz i tak zdobyła rzeszę fanów w naszym kraju, jak i za granicą. Można spokojnie powiedzieć, iż zapotrzebowanie na tego typu gry jest i nadal będzie, dlatego też panowie z Nekrosoft postanowili po raz kolejny zaskoczyć nas grą Rezerwowe Psy, tym razem oznakowaną numerem 2. Czy zatem gra Rezerwowe Psy 2 będzie równie dobrą produkcją jak starszy brat? To całkiem możliwe, ale najpierw przyjrzyjmy się informacjom na temat tej gry.

Reklama



Spoglądając uważnie na informacje dostępne na temat gry, można uznać spokojnie, iż zbyt wielu ogromnych zmian nie będzie. Rozgrywka przypominać nam będzie tą znaną z macierzystej płyty. Po raz kolejny obejmiemy dowództwo nad odziałem najemników złożonych z pijaków, narkomanów, zboczeńców, prostytutek, skorumpowanej policji oraz zdemoralizowanych, byłych funkcjonariuszy oddziałów specjalnych. Znów każda z postaci charakteryzować się będzie pewnymi cechami, które będzie można podczas wykonywanych misji rozwinąć. Nadal pojawiać się będą wśród grupy naszych wojaków rasistowskie poglądy, które będą wzbraniać ich przed wykonywaniem misji razem z ludźmi o innym kolorze skóry. Nie zabraknie oczywiście po raz kolejny odważnych tekstów wypowiadanych przez naszych podopiecznych oraz bogato rozsianej po zakątkach planszy, krwi naszych ofiar. Wykonywane przez nas misje nadal będą miały na celu, eliminowanie ludzi znanych ogólnie ze sceny politycznej, muzycznej oraz kryminalnej. Pojawiać się nadal będą bibordy wyśmiewające różne sfery państwowe. Naszym oczom i uszom ukaże się jeszcze bardziej szalony i odświeżony czarny humor, znany z poprzedniej części. Co ciekawe część fabularna ma ulec zmianie i to całkiem na lepsze. Podobno wykonywane misje na samym początku będą mogły mieć pewien wpływ na dalsze życie i zadania najemników nawet na samym końcu gry. Także ciekawych wrażeń nie powinno nikomu zabraknąć. Najbardziej zaskoczyła mnie informacja, że tym razem do naszej dyspozycji zostanie oddanych kilka pojazdów. Pamiętam, jak wcześniej twórcy pierwszej części wyjaśniali, że strasznie głupio będzie wyglądał pojazd poruszający się punktowo, bo w końcu to gra turowa. Teraz jednak okazuje się, że to nie sprawia żadnego problemu! Kolejną nowością jest możliwość prowadzenia walki w budynkach co wcześniej nie było możliwe. Obecnie będzie się można w nich chować oraz prowadzić zeń ataki. Pojawi się także liczny wzbogacony o jeszcze nowsze modele broni, arsenał militarny, który był główną zaletą wcześniejszej części.



Kolejną i zarazem największą widoczną zmianą jest część graficzna gry. Co prawda dalej wszystko widzieć będziemy w podobnym układzie co wcześniej, lecz teraz grafika prezentuje się zdecydowanie lepiej. Wcześniej wszyscy zarzucali producentom, że poszli na łatwiznę i nie dopracowali grafiki. Druga część wygląda o niebo lepiej i to może być kolejny aspekt odpowiedzialny za sukces drugiej części. Wszystkie tekstury mają być świetnie dopracowane i wyglądać w miarę realistycznie. Zresztą same za siebie mówią screeny dołączone obok, do których oglądania gorąco zachęcam. Rezerwowe Psy 2 opierać się również będą na całkiem nowym, znacznie ulepszonym silniku graficznym, wprowadzającym do gry wiele nowych czynników.



Na tym można zakończyć nasze rozważania. Moim zdaniem gra znów zyska dość szeroką popularność i nowych zwolenników. Aktualnie wkładana praca z pewnością zaowocuje i dostarczy nam kolejnych niezatartych wrażeń doznanych podczas rozgrywki. Niestety na produkt ten jesteśmy jeszcze zmuszeni czekać aż do roku 2003, gdyż wtedy to będzie miała miejsce premiera. Kto będzie oficjalnym dystrybutorem gry w naszym kraju? Czy znów pojawi się w oryginalnym drewnianym pudełku? Tego jeszcze nie ustalono, lecz wkrótce wszystko się powinno wyjaśnić. Jak na razie zachęcam do dyskusji w komentarzach poniżej na temat tej drugiej kontrowersyjnej produkcji!



Toldi

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dystrybutor | wydawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy