Nadciąga Clusterball 2

Szwedzki zespół Resolution Interactive ogłosił prace nad drugą edycją swoich zręcznościowych wyścigów powietrznych. W odróżnieniu od wydanej w 2000 roku pierwszej edycji nowa gra będzie zawierać wiele opcji przeznaczonych do rozgrywek w trybach online.

Futurystyczne wyścigi ponownie mają zaangażować posiadaczy komputerów klasy PC do treningu swojej zręczności, zdolności do taktycznego myślenia i kontrolowania kulek oraz innych umiejętności.

Deweloperzy twierdzą, że przygotowują "Clusterball 2" jak pierwszoosobową strzelankę, która będzie pozbawiona przemocy i krwi, a w zamian uzależni nas od prędkości, zbierania punktów i kul rozmieszonych w różnych punktach zakręconych tras z licznymi przeszkodami.

Na tym nie koniec - wypieków ma nam dodać walka z oponentami dążącymi do wykonania tego samego zadania. Ponadto wraz z zebraniem większej ilości kulek ich ogon ciągnięty za myśliwcem rośnie, a prędkość maleje i stajemy się mniej odporni na ataki rywali. Kluczem do sukcesu ma być zdolność do kalkulowania ryzyka.

Wśród nowości znajdą się nieznane do tej pory typy broni ofensywnej i defensywnej, trzy modele samolotów z możliwością prowadzania do nich zmian, kilkanaście różnych zmodyfikowanych trybów rozgrywek, zupełnie nowa szata graficzna wykorzystująca efekty fizyczne i dynamiczną animację wody, opcje komunikacji z innymi graczami, rozgrywania turniejów i oglądania rozgrywek innych oraz interaktywne reklamy wyświetlane podczas zabawy.

Debiut rynkowy "ekstremalnej gry sportowej nowej generacji" zaplanowano na ostatni kwartał 2007 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy