Nadciąga Clusterball 2
Szwedzki zespół Resolution Interactive ogłosił prace nad drugą edycją swoich zręcznościowych wyścigów powietrznych. W odróżnieniu od wydanej w 2000 roku pierwszej edycji nowa gra będzie zawierać wiele opcji przeznaczonych do rozgrywek w trybach online.
Futurystyczne wyścigi ponownie mają zaangażować posiadaczy komputerów klasy PC do treningu swojej zręczności, zdolności do taktycznego myślenia i kontrolowania kulek oraz innych umiejętności.
Deweloperzy twierdzą, że przygotowują "Clusterball 2" jak pierwszoosobową strzelankę, która będzie pozbawiona przemocy i krwi, a w zamian uzależni nas od prędkości, zbierania punktów i kul rozmieszonych w różnych punktach zakręconych tras z licznymi przeszkodami.
Na tym nie koniec - wypieków ma nam dodać walka z oponentami dążącymi do wykonania tego samego zadania. Ponadto wraz z zebraniem większej ilości kulek ich ogon ciągnięty za myśliwcem rośnie, a prędkość maleje i stajemy się mniej odporni na ataki rywali. Kluczem do sukcesu ma być zdolność do kalkulowania ryzyka.
Wśród nowości znajdą się nieznane do tej pory typy broni ofensywnej i defensywnej, trzy modele samolotów z możliwością prowadzania do nich zmian, kilkanaście różnych zmodyfikowanych trybów rozgrywek, zupełnie nowa szata graficzna wykorzystująca efekty fizyczne i dynamiczną animację wody, opcje komunikacji z innymi graczami, rozgrywania turniejów i oglądania rozgrywek innych oraz interaktywne reklamy wyświetlane podczas zabawy.
Debiut rynkowy "ekstremalnej gry sportowej nowej generacji" zaplanowano na ostatni kwartał 2007 roku.