Efekty świątecznych promocji

Gorączka świątecznych zakupów nie zawsze kończy się z dniem 24 grudnia. Do korzystania z ofert poświątecznych promocji i przecen wielu towarów dla graczy kuszą zarówno wielkie markety, jak i mniejsze sklepy. Dla japońskich konsumentów z pewnością nie lada atrakcją do wydania pieniędzy była premiera gry "Gran Turismo 4", która odbyła się 28 grudnia 2004 roku.

Okazało się, gracze z Kraju Kwitnącej Wiśni bardzo chętnie wydali zgromadzone oszczędności na czwartą odsłonę dzieła mistrza Kazunori Yamauchi, ponieważ już w dniu premiery "GT4" odnotowano 343 tys. sprzedanych egzemplarzy gry! Warto przypomnieć, że "GT3" w dniu premiery osiągnęło wynik sięgający ponad 468 tys. sprzedanych sztuk.

Poniżej prezentujemy zestawienie gier oraz produktów branży elektronicznej rozrywki, które cieszyły się w ostatnich tygodniach największym wzięciem.

Gry, które weszły do sprzedaży w Japonii 28 grudnia 2004 roku, i ilość sprzedanych sztuk w dniu premiery (w nawiasach platforma docelowa oraz wydawca):

1. "Gran Turismo 4" (PS2, Sony) - 343 000
2. "To Heart 2 Primary Deluxe Edition" (PS2, Aqua Plus) - 41 000
3. "To Heart 2 Limited Edition" (PS2, Aqua Plus) - 16 000
4. "Hajime no Ippo: Victorious Boxers The Fighting All Stars" (PS2, ESP) - 14 000
5. "To Heart 2" (PS2, Aqua Plus) - 9 400
6. "The King of Fighters '94 Re-Bout Limited Edition" (PS2, SNK Playmore) - 8 500
7. "The King of Fighters '94 Re-Bout" (PS2, SNK Playmore) - 2 100
8. "Chu Kana Janshi Limited Edition" (PS2, CyberFront) - 1 000
9. "Chu Kana Janshi" (PS2, CyberFront) - 900

Zestawienie dziesięciu najlepiej sprzedających się tytułów w Kraju Kwitnącej Wiśni w terminie 20-26 grudnia 2004. Lista ukazuje ilość sprzedanych gier w okresie świątecznym oraz łącznie od dnia premiery:

1. "Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Special" (PS2, Square Enix) - 185 000 / 185 000
2. "Super Mario 64 DS." (NDS, Nintendo) - 125 000 / 366 000
3. "Metal Gear Solid 3: Snake Eater" (PS2, Konami) - 122 000 / 610 000
4. "Dragon Quest VIII" (PS2, Square Enix) - 118 000 / 3 281 000
5. "Mario Party 6" (GC, Nintendo) - 104 000 / 373 000
6. "Sawaru Made in Wario" (NDS, Nintendo) - 100 000 / 350 000
7. "Pokemon Emerald" (GBA, Pokemon) - 84 000 / 1 335 000
8. "Rockman EXE 5: Team of Blues" (GBA, Capcom) - 83 000 / 204 000
9. "Kessen III" (PS2, Koei) - 78 000 / 78 000
10. "Donkey Kong Jungle Beat" (GC, Nintendo) - 74 000 / 121 000

Lista konsoli, które Japończycy najchętniej kupowali w dniach 20 - 26 grudnia 2004:

1. Nintendo DS - 252 000
2. PlayStation 2 - 145 000
3. GameBoy Advance SP - 111 000
4. PlayStation Portable - 92 000
5. GameCube - 54 000

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Plus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy