Wywiad szuka pracowników na Xbox Live

Jedna z trzech brytyjskich agencji wywiadowczych (obok MI5 i MI6) - Government Communications Hedquarters (GCHQ) - zorganizowała kampanię reklamową mającą przyciągnąć do pracy osoby posiadające specyficzny zestaw cech.

Kogo GCHQ? Graczy!

Jak donosi The Guardian, usługa Xbox Live została wybrana przez GCHQ jako platforma dla przeprowadzenia akcji reklamowej, ponieważ osoby z niej korzystające odpowiadają sprecyzowanemu przez agencję profilowi. Jakiemu? Brytyjski wywiad poszukuje ludzi, którzy: "szybko myślą, potrafią rozwiązywać problemy i umieją współpracować w zespole". Ważny jest też wiek potencjalnych kandydatów - najwięcej osób korzystających z Xbox Live mieści się w przedziale od 18 do 34 lat, co odpowiada kryteriom GCHQ.

W kampanii wykorzystane zostaną reklamówki na dashboardzie i w grach w postaci streamowanych bannerów video. Przedstawicielka agencji dodała, iż dzięki takiej "kreatywnej i innowacyjnej" promocji GCHQ będzie mogło dotrzeć do "osób posiadających specjalistyczne umiejętności techniczne".

Reklama

Dobrze wiedzieć, że wśród wielu kontrowersji dotyczących gier (głównie tych brutalnych) i ich rzekomo negatywnego wpływu, niektórzy dostrzegają tez pozytywną stronę grania i doceniają specyficzne umiejętności graczy.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Xbox | Live
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy