Sam Fisher podglądał zombie

Twórcy gier nie mogą obyć się bez uważnego przyglądania się poczynaniom konkurencji.

Podobnie zrobili producenci Splinter Cell: Conviction, czerpiąc inspiracje z kilku znanych tytułów.

Ubisoft chętnie dał graczom powody do współpracy w Splinter Cell: Conviction - stwierdził podczas imprezy X10 Patrick Redding z Ubisoftu. "Lista jest ogromna" - zapewniał. "Bardzo uważnie przyjrzeliśmy się poprzednim częściom Splinter Cella. Chaos Theory był naszym głównym punktem odniesienia".

Nie oznacza to jednak, że twórcy nowej odsłony przygód Sama Fishera skupili się wyłącznie na wcześniejszych produkcjach własnego autorstwa. "Na kształt trybu kooperacji w Conviction wpływ miały kampanie w Ghost Recon, Gears of War 2 i Left 4 Dead. Próbujemy zachęcić graczy do współdziałania w taki sposób, by nic na nich nie wymuszać" - tłumaczył Redding.

Reklama

Efekty tej pracy gracze będą mogli poznać w kwietniu. Conviction zadebiutuje wówczas na pecetach i Xboksie 360.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: zombi | zombie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy